Доброго дня, любі діти! Бажаю вам гарного дня!
І сьогодні перш ніж почати уроки, пропоную вам пороздумувати на таку тему: " Що таке дружба?"
А для цього подивіться відео.
А ще поспівайте пісеньку про дружбу!
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Сьогодні я пропоную вам намалювати гілочки з вербовими котиками. Для цього приготуйте папір, простий олівець, кольорові олівці , або фарби.
А тепер подивіться відео і мерщій малювати!
Або можна намалювати перші весняні квіти:
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Урок узагальненнязнань за розділом «Ізскарбниціказкарівсвіту»
Природознавство. Тема: Організм людини. Система органів тіла людини та їхнє значення для життя людини.
1. Подивіться відео:
І сьогодні перш ніж почати уроки, пропоную вам пороздумувати на таку тему: " Що таке дружба?"
А для цього подивіться відео.
А ще поспівайте пісеньку про дружбу!
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Сьогодні я пропоную вам намалювати гілочки з вербовими котиками. Для цього приготуйте папір, простий олівець, кольорові олівці , або фарби.
А тепер подивіться відео і мерщій малювати!
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Урок узагальненнязнань за розділом «Ізскарбниціказкарівсвіту»
Мовленнєварозминка
1. Робота над скоромовкою. Потренуйтеся читати скоромовку.
ДЖМЕЛІ
Де
цвітуряснегілля,
Ви
побачитеджмеля.
Вінкружляєміжгілок
Та
йрозноситьскрізь пилок.
Потрудилисяджмелі
—
Більшеяблук на
гіллі.
2. Гра «Відгадай, хтоце» (Усно)
Цвірінь-цвірінь
— ... .
Кар-кар
— ... .
Тьох-тьох
— ... .
Тук-тук
— ... .
Ціть-ціть
— ... .
Ку-ку
— ... .
Кря-кря
— ... .
Га-га-га
— ... .
3. Читай весело. Запамятовуй!
МУЗИКИ
У танокпішла
Маринка —
Захиталась
материнка.
А
коники-стрибунці
Б’ють у
срібнібубонці.
Зайчик
вискочивіз жита,
Став у дудочку
сурмити.
О.
Палійчук
Узагальнення
й систематизаціявивченогоматеріалу
1. Гра «З’єднай назву казки та
країну її народження»
«Шипшинка» Італія
«ПригодиПіноккіо» Швеція
«Про
Карлсона, щоживе на даху» Німеччина
2. Гра «Відгадай героя, назвиказку та
його автора»
·
А щоце у вас уруках так весело
крутиться?
·
Сьогодні я послухаюмузику, а завтра піду
до школи. Школа ніде не дінеться.
·
Ні, спочатк умені треба їх трошки оглянути, перевірити запобіжні клапани тощо.
Спокійно, тільки спокійно! Днями ти її матимеш.
Фізкультхвилинка
3. Гра «Шифрувальники»
—
Прочитайте деформованийтекст. Відгадайте загадку. ХТО ЦЕ?
Маньлекийтийвсточоквічоло
з миленьпухкирумаки. На житовіпризлибно тропи папу — кдзиґу. На снипі —
мочиктор.
4. —
Відновіть букви, які розкидав вітер. Відгадайте загадку.
·
До шк_ли з букв_ремкрок_є
Хлоп_
д_рев’яний,
Потр_пляєзаміс_
ш_ли
У те_трля_ковий.
Як
на_ваєтьсяцякни_ка?
Як зо_тьцьо_
хлоп_ська?
5. Гра «Чи уважний ти читач?»
1)
Шарль Перро є автором казки:
а)
«Горбоконик»;
б)
«Піноккіо»;
в)
«Кіт у чоботях».
2)
Хто написав казку «Горбоконик»?
а)
АстрідЛіндгрен;
б)
Петро Єршов;
в)
братиГрімм.
3)
Поєднайте слова, близькі за значенням.
Чатував великий
Челядь чекав
Замашний слуги
Фізкультхвилинка
А тепер виконайте тестові завдання. Варіант можете вибрати.
Розділ: Із скарбниці казкарів світу. Тематичне оцінювання № 10
Тема: "Із скарбниці казкарів світу".
Варіант
1
1. Як називають письменників, які
складають казки?:
А) кобзарями;
Б) казкарями;
В) піснярами.
2. Які казки ти прочитав у розділі
"Із скарбниці казкарів світу"?:
А) чарівні;
Б) літературні;
В) народні.
3. Хто автор казки "Кіт у
чоботях"?:
А) Брати Грімм; Б)
Шарль Перро; В) Петро
Єршов.
4. Скільки перетворень відбулось у
казці братів Грімм "Спляча красуня"?:
А) два;
Б) три;
В) одне.
5.ро що мріяв дерев'яний хлопчик
із казки Карло Коллоді "Пригоди Піноккіо", ідучи до школи?:
А) про їжу;
Б) про театр;
В) про навчання.
Варіант
2
1. Кого побачив у себе за вікном
Малюк із казки Астрід Ліндгрен?:
А) великого папугу;
Б) маленького товстого чоловічка;
В) бабусю на мітлі.
2. Скільки треба було платити за
вхід, щоб потрапити на виставу у ляльковий театр у казці "Пригоди
Піноккіо"?:
А) чотири гривні;
Б) чотири сольдо;
В) чотири долара.
3. Скільки золотих тарілок було у
короля в казці "Зачарована красуня"?:
А) одинадцять;
Б) дванадцять;
В) тринадцять.
4. Закінчи прислів'я: "Де сила
не може, там розум…":
А) зможе;
Б) допоможе;
В) підкаже.
5. Який спадок отримав молодший син
з казки "Кіт у чоботях"?:
А) млин; Б) осла; В) кота.
1. Подивіться відео:
Фізкультхвилинка
2. Подивіться наступне відео:
3. А тепер опрацюйте такі сторінки підручника: с. 142-144
Домашнє завдання: С. 142 - 144, виконайте завдання з цієї теми в робочому зошиті.
Як виконаєте все, як бонус подивіться мультик:
Комментариев нет:
Отправить комментарий