среда, 8 апреля 2020 г.

Завдання на 9 квітня 2020 р. 3 клас. ліцей "Просвіта"ЛМР

Доброго дня, любі діти! Бажаю вам гарного дня! 
І сьогодні перш ніж почати уроки, пропоную вам пороздумувати на таку тему: " Що таке дружба?"
А для цього подивіться відео.





А ще поспівайте пісеньку про дружбу!



ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
 Сьогодні я пропоную вам намалювати гілочки з вербовими котиками. Для цього приготуйте папір,  простий олівець, кольорові олівці , або фарби.
 А тепер подивіться відео і мерщій малювати!
Або можна намалювати перші весняні квіти:



ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Урок узагальненнязнань за розділом «Ізскарбниціказкарівсвіту»
 Мовленнєварозминка
1. Робота над скоромовкою. Потренуйтеся читати скоромовку.
ДЖМЕЛІ
Де цвітуряснегілля,
Ви побачитеджмеля.
Вінкружляєміжгілок
Та йрозноситьскрізь пилок.
Потрудилисяджмелі —
Більшеяблук на гіллі.

2. Гра «Відгадай, хтоце» (Усно)


Цвірінь-цвірінь — ... .
Кар-кар — ... .
Тьох-тьох — ... .
Тук-тук — ... .
Ціть-ціть — ... .
Ку-ку — ... .
Кря-кря — ... .
Га-га-га — ... .

3. Читай весело. Запамятовуй!
МУЗИКИ
У танокпішла Маринка —
Захиталась материнка.
А коники-стрибунці
Б’ють у срібнібубонці.
Зайчик вискочивіз жита,
Став у дудочку сурмити.
О. Палійчук


 Узагальнення й систематизаціявивченогоматеріалу
1. Гра «З’єднай    назву    казки та країну    її              народження»
«Шипшинка»                                                Італія
«ПригодиПіноккіо»                                   Швеція
«Про Карлсона, щоживе на даху»      Німеччина

2. Гра «Відгадай героя, назвиказку та його автора»
·        А щоце у вас уруках так весело крутиться? 

·        Сьогодні я послухаюмузику, а завтра піду до школи. Школа ніде не дінеться.


·        Ні, спочатк умені треба їх трошки оглянути, перевірити запобіжні клапани тощо. Спокійно, тільки спокійно! Днями ти її матимеш. 

Фізкультхвилинка



3. Гра «Шифрувальники»
— Прочитайте деформованийтекст. Відгадайте загадку. ХТО ЦЕ?
Маньлекийтийвсточоквічоло з миленьпухкирумаки. На житовіпризлибно тропи папу — кдзиґу. На снипі — мочиктор. 

4.   — Відновіть букви, які  розкидав   вітер. Відгадайте загадку.
         
     ·        До шк_ли з букв_ремкрок_є
Хлоп_ д_рев’яний,
Потр_пляєзаміс_ ш_ли
У те_трля_ковий.
Як на_ваєтьсяцякни_ка?
Як зо_тьцьо_ хлоп_ська? 

5. Гра «Чи уважний ти читач?»
1) Шарль Перро є автором казки:
а) «Горбоконик»;
б) «Піноккіо»;
в) «Кіт у чоботях».
2) Хто написав казку «Горбоконик»?
а) АстрідЛіндгрен;
б) Петро Єршов;
в) братиГрімм.
3) Поєднайте слова, близькі за значенням.
Чатував                               великий
Челядь                                чекав
Замашний                          слуги
4) Назвіть автора і казку, герой якоїназивав себе найкращим  літуном, машиністом і мотористом.
Фізкультхвилинка
 А тепер виконайте тестові завдання. Варіант можете вибрати.
Розділ: Із скарбниці казкарів світу.  Тематичне оцінювання № 10
Тема: "Із скарбниці казкарів світу".




Варіант 1
1. Як називають письменників, які складають казки?:
А) кобзарями;
Б) казкарями;
В) піснярами.
2. Які казки ти прочитав у розділі "Із скарбниці казкарів світу"?:
А) чарівні;
Б) літературні;
В) народні.
3. Хто автор казки "Кіт у чоботях"?:
А) Брати Грімм;                           Б) Шарль Перро;                  В) Петро Єршов.
4. Скільки перетворень відбулось у казці братів Грімм "Спляча красуня"?:
А) два;
Б) три;
В) одне.

5.ро що мріяв дерев'яний хлопчик із казки Карло Коллоді "Пригоди Піноккіо", ідучи до школи?:
А) про їжу;
Б) про театр;
В) про навчання.

Варіант 2
1. Кого побачив у себе за вікном Малюк із казки Астрід Ліндгрен?:
А) великого папугу;
Б) маленького товстого чоловічка;
В) бабусю на мітлі.
2. Скільки треба було платити за вхід, щоб потрапити на виставу у ляльковий театр у казці "Пригоди Піноккіо"?:
А) чотири гривні;
Б) чотири сольдо;
В) чотири долара.
3. Скільки золотих тарілок було у короля в казці "Зачарована красуня"?:
А) одинадцять;
Б) дванадцять;
В) тринадцять.
4. Закінчи прислів'я: "Де сила не може, там розум…":
А) зможе;
Б) допоможе;
В) підкаже.
5. Який спадок отримав молодший син з казки "Кіт у чоботях"?:
А) млин; Б) осла; В) кота.


Природознавство. Тема: Організм людини. Система органів тіла людини та їхнє значення для життя людини.

1. Подивіться відео:







Фізкультхвилинка




2. Подивіться наступне відео:




3. А тепер опрацюйте такі сторінки підручника: с. 142-144









Домашнє завдання: С. 142 - 144, виконайте завдання з цієї теми в робочому зошиті.

Як виконаєте все, як бонус подивіться мультик:












































Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...