вторник, 7 апреля 2020 г.

Завдання на 8 квітня 2020 р. ліцей "Просвіта"ЛМР

Свята та події 8 квітня 

Міжнародний день ромів — міжнародне свято ромського народу. Встановлене на IV-му Всесвітньому конґресі ромів, що відбувся 1990 р. у Сероцьку (Польща). Метою свята є самоідентифікація ромської етнічної групи як єдиного народу, привернення уваги до самобутньої культури та історії етносу ромá та 80 ромських субетносів, подолання дискримінації, утисків та відчуження ромів. Відзначається 8 квітня. Свято приурочене до дня проведення I-го Всесвітнього конґресу ромів у Лондоні 1971 р. та дня ромського свята у Трансильванії – «дня коней» (свята, коли коней виводили з їхніх зимових стаєнь та прикрашали вінками). Цього дня, за традицією, роми у певний час запалюють на вулицях свічки, як символ єдності ромського народу, та спускають на воду річок вінки, що має символізувати нелегку долю народу — вічного блукальця без історичної батьківщини.
Також сьогодні саме у цьому році єврейський народ святкує Пасху.
За традицією єврейська Пасха (Песах) святкується впродовж семи днів в Ізраїлі. А ось у діаспор, що проживають за межами країни, Пасха триває вісім днів. Початок Песаха припадає на 14-й день весняного місяця Нісан, який за сонячно-місячним єврейським календарем є першим місяцем у біблійному році. Якщо орієнтуватися на наш григоріанський календар, то Нісан щорічно припадає на період березня-квітня. Як і християнський Великдень, Песах не має фіксованої дати і щороку випадає на різні числа. Єврейська Пасха 2020 року припадає на період з вечора середи, 8 квітня, до четверга, 16 квітня.  
Цікаво зазначити, що у той рік, коли Ісус Христос помер на хресті, єврейська Пасха якраз випала на  ту саме п'ятницю, коли Його розп'яли. А Пасха - тобто ягнятко, яке заколювали євреї саме в цей день, якраз і символізувало смерть Ісуса Христа.
Інформатика
Передивіться презентацію і виконайте завдання: спробуйте створити презентацію і перешліть мені на вайбер, або на пошту : sunbeam.olena@gmail.com




Фізкультхвилинка






МУЗИКА


































Фізкультхвилинка










МАТЕМАТИКА. Тема: Ділення виду 360:3. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків.
 1. Виконайте наступні завдання(виберіть варіант):
Самостійна робота

І варіант
1. Розв’яжи приклади. Зроби перевірку діленням.
43 * 2 =
32 * 3 =
24 * 4 =
18 * 5 =
ІІ варіант
1. Знайди помилки в обчисленнях. Розв’яжи приклади правильно. Перевір множення діленням.
25 * 5 = 105
38 * 4 = 162
17 * 4 = 86
43 * 3 = 159

2. Склади і розв’яжи задачу за скороченим записом.
 

3 г. – по  30 к.
4 ябл. – по ?                   170 к.
2. Склади і розв’яжи задачу за скороченим записом.
Б. – 100 л
Н. – 8 б. по ?
З. – 76 л



ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА



2. Математичний диктант






3. Виконай наступне завдання усно:



4.  Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з прийомом ділення числа
 виду 360 : 3.
5. Пояснення способу обчислень (с. 142, завдання 935)





Так само:



6. — Розгляньте запис і поясніть спосіб обчислення.
Міркування здійснюється за відомою пам’яткою, засобом прийому укрупнення розрядних одиниць:
360 : 3 = 36 дес. : 3 = 12 дес. = 120
3. Розв’язувати з коментуванням (с. 142, завдання 936)
960 : 3 = 96 дес. : 3 = 32 дес. = 320



Фізкультхвилинка



7. Розвиток математичних знань
 Робота над задачами
Завдання 937 (с. 142)
— Прочитайте задачу.
— Складіть коротку умову в таблиці.
— Про які коробки йдеться в задачі?
— Що знаємо про поросят?
— Що знаємо про баранів?
— Що запитується в задачі?
 Маса однієї тварини            Кількість тварин, шт.              
П.     20 кг                                                            5 шт.                              
Б.          ?                                                              4 шт.
  Загальна маса -380 кг

— Що дізнаємося в першій дії? (Яка загальна маса п’ятьох поросят.)
— Що дізнаємося в другій дії? (Яка загальна маса чотирьох однакових баранів.)
— Якою дією дамо відповідь на питання задачі? (Діленням)
— Розв’яжіть задачу самостійно і запишіть у зошит.
Розв’язання
1) 20 • 5 = 100 (кг) — загальна маса п’ятьох поросят;
2) 380 –100 = 280 (кг) — загальна маса чотирьох однакових баранів;
3) 280 : 4 = 70 (кг)
Відповідь: 70 кг маса одного барана.
Завдання 938 (с. 143)
— Прочитайте задачу.


— Про кого йдеться в задачі? (Про майстра токаря та його учня)
— Складіть коротку умову в таблиці.
                 Деталей за 1 год          Кількість годин                  Всього деталей
У.                          8                                                 5                         однаково -?                            
М.                          ?                                                 2                       ?                              
— Що можемо дізнатися про учня токаря? (Скільки деталей він обробляє за 5 год.)
— Скільки деталей обробляє майстер за 2 год? (Стільки, скільки учень за 5 год.)
— Як дізнатися, скільки деталей за годину обробляє майстер? (Кількість деталей поділити на 2 год.)
— Скільки дій у задачі? (Дві)
— Розв’яжіть задачу виразом.
Розв’язання
(8 • 5) : 2 = 20 (дет.)
Відповідь: 20 деталей за годину обробляє майстер.
— Складіть обернену задачу.
Завдання 939 (с. 143) ( Це завдання  можна виконувати за бажанням)




Розв’язання
Батарейка — 1 частина, ліхтарик — 4 частини.
1) 1 + 4 = 5 (част.) — становлять 10 грн.
2) 10 : 5 = 2 (грн) — становить 1 частина.
3) 2 ∙ 4 = 8 (грн) — грошей у хлопчика.
Завдання 940 (с. 143)
Розв’язання
(2 ∙ 12) : 4 = 6 (грн.)

 Підсумок уроку
— Якою дією можна перевірити дію множення?
— З якою дією пов’язане множення?
 Домашнє завдання
С. 143, завдання 941; 942.


УКРАЇНСЬКА МОВА
Контрольна робота . Диктант
1. Запишіть число:
Восьме квітня 
Контрольна робота
Диктант
Лелека

2. Ввімкніть відео, послухайте текст, тоді пишіть. Якщо є потреба - зупиняйте відео. Якщо не встигаєте, вертайте відео назад і прослуховуйте ще раз.


Фізкультхвилинка


АНГЛІЙСЬКА МОВА

1. Подивіться відео:

2. Виберіть відповідь і запишіть речення в зошит.


















 3. Exercise 



4. Sing the song  at page 71 P. B. :
 Поспівайте пісеньку на ст. 71



5. Watch the video:
Подивіться відео. 
 

6.Watch the video and do the ex. 3 at page 71 P.B. 
 Подивіться ще одне відео і зробіть вправу на ст.71

Домашнє завдання: Вивчити і співати пісеньку.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...