четверг, 2 апреля 2020 г.

Завдання на 3 квітня 2020 р. 3 клас ліцей "Просвіта"ЛМР


Християнська етика. Тема:Наставники в житті людини.
1. Прочитайте матеріал з книги і виконайте завдання.




















Я у світі. 
1. Прочитайте матеріал підручника.













2. Виконайте завдання до цих тем у робочому зошиті.

Літературне читання.
Сьогодні в нас контрольна робота: Робота з літературним твором. Є два варіанти завдань. Ви можете вибрати, який буде виконувати. Як потрібно виконвати:
1. Прочитайте декілька разів текст.
2. Перейдіть до тестових завдань і виконайте їх у зошиті так: Записуєте номер завдання і даєте відповідь на запитання. У тестових завданнях вибираєте із запронованих варіантів, а там, де поставлене запитання , пишете відповідь самі. У 6 завданні розподіліть  по порядку і запишіть , що за чим відбувалося. 












Українська мова. Тема. Розпізнавання дієслів у реченнях.Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.
 1. Подивіться відео і пригадайте те, що ви знаєте про всі частини мови і зокрема про дієслово.




2. Хвилинка каліграфії.





3. Виконайте наступну вправу. Спишіть текст і підкресліть 
дієслова. Зверніть увагу, яку роль вони виконують у тесті?
Поміркуйте, що буде, якщо ми заберемо їх з тесту?






4. Творчий самодиктант. Читайте прислів'я і записуйте, диктуючи самі собі вголос, та доповнюючи прислів'я і приказки дієсловами.









Фізкультхвилинка.

5. Виконайте  вправу 8:



Домашнє завдання: вправа 9, на попередньому фото.

Математика.Тема: Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків.


— Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати ділення двоцифрових чисел на одноцифрове число.

1. Обчисліть за зразком  на с. 139, завдання 908
— Розклади по-різному числа на зручні доданки і виконай ділення.
Зразок. 84 : 6 = (60 + 24) : 6 = 10 + 4 = 14; 84 : 6 = (48 + 36) : 6 = 8 + 6 = 14


72 : 4               60 : 5                     96 : 6               48 : 4




— На які доданки виявилося зручним у даних випадках розбити ділене?
Чому? (Ми представляли кожного разу ділене у вигляді суми зручних доданків, оскільки розрядні доданки не ділилися на ці числа.)
Потім розглядається частка, у якій ділене представлене сумою, один з доданків якої — круглі десятки, що діляться на дільник. Причому заміна діленого сумою виконується різними способами:
96 : 3 = (30 + 66) : 3 = 30 : 3 + 66 : 3 = 10 + (30 + 36) : 3 = 10 + 30 : 3 + 36 : 3 = 32
96 : 3 = (60 + 36) : 3 = 60 : 3 + 36 : 3 = 20 + (30 + 6) : 3 = 20 + 30 : 3 + 6 : 3 = 20 + 10 + 2 = 32
96 : 3 = (90 + 6) : 3 = 90 : 3 + 6 : 3 = 30 + 2 = 32.
Вочевидь, найпростішим випадком є третій. Його особливість полягає в тому, що один з доданків — не просто круглі десятки, які діляться на дільник, а найбільша кількість десятків, які діляться на дільник.
72 : 4 = (40 + 32) : 4 = 10 + 8 = 18              
96 : 6 = (60 + 36) : 6 = 10 + 6 = 16
72 : 4 = (28 + 44) : 4 = 7 + 11 = 18              
96 : 6 = (54 + 42) : 6 = 9 + 7 = 16       
60 : 5 = (50 + 10) : 5 = 10 + 2 = 12              
48 : 4 = (40 + 8) : 4 = 10 + 2 = 12
60 : 5 = (45 + 15) : 5 = 9 + 3 = 12                
48 : 4 = (20 + 28) : 4 = 5 + 7 = 12
Висновок. Ділене іноді можна розкласти по-різному на два доданки, кожне з яких ділиться на це число.




2. с. 139, завдання 909





Вибери і запиши у зошит.






3. Самостійно розв'яжи наступні задачі





Домашнє завдання.











































Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...