Доброго ранку! Дорогі діти! Вітаю вас у новому навчальному тижні! Бажаю вам здоров'я і легкого навчання! Але перш ніж розпочати сьогодні уроки, пропоную вам на декілька хвилин зануритися в історію нашого 3-го класу! Подивіться фотографії і пригадайте, як все -таки гарно нам було у школі разом!
Дорогі дітки! Скучаю за вами і люблювас! А тепер гайда до навчання!
Основи здоров'я. Тема: Поведінка дитини в автономній ситуації на природі( якщо загубився, заблукав у лісі, горах. степу)
1.Передивіться відео:
https://www.youtube.com/watch?v=3oGWHfytHG4
2. Перечитайте наступні сторінки підручника:
3. Виконайте завдання до цієї теми у вашому робочому зошиті.
УКРАЇНСЬКА МОВА. Тема Складання казки за уявою (на тему «Краплинки-сестрички»)
1. Запишіть у зошитах число: Шосте квітня .
Класна робота.
Складання казки "Краплинки-сестрички".
2. Прочитайте наступне:
Математика. Тема: Перевірка ділення множенням.Розв'язування задачі, оберненої до задачі на знаходження суми двох добутків.
1. Запишіть у зошитах число: 6 квітня
Класна робота.
Проспівайте пісеньку:
Сьогодні ми вивчатимемо нову тему"Ми танцювали на олімпійських іграх" We danced in the Olimpics
1)Open your Pbpil's books at page number seventy(70).( Розгорніть підручники на с. 70)
2)Whatch the video(подивіться відео):
3)Прочитайте переклад тесту:
1. картинка. Це Джулі і Бред. Вона є репортером а він є фотографом. Вони працюють в редації газети "Новини для тебе".
2. картинка. Це Карла. Вона була в червоній команді.
Карло, ти стрибнула на десять метрів на Олімпіських іграх в зоопарку. Так, це правильно.
Фізкультхвилинка.
3. картинка. Тег грав баскетбол з командою синіх.
4.картинка. Ми лазили, гуляли і танцювали на олімпійських іграх. Вони були чудовими!
4) Ще 2 рази перечитайте історію самомтійно.
5) Виконайте вправу 1 на с. 70.
Домашнє завдання: Вивчити і прописати нові слова, навчіться читати історію. Виконайте впр.1 на с.68 у W.B.
Літературне читання. Тема: Божена Нємцова "У царя Трояна цапині вуха"
1. Прочитайте наступні сторінки:
2. Дайте відповіді на питання після тексту.
Домашнє завдання: Навчитися виразно читати.
Намалювати малюнок до цієї казки.
Трудове навчання.
Пропоную вам на вибір зробити один із виробів, які будуть показані у наступних відео:
Не забудьте вислати мені світлину з вашим виробом.
Дорогі дітки! Скучаю за вами і люблювас! А тепер гайда до навчання!
Основи здоров'я. Тема: Поведінка дитини в автономній ситуації на природі( якщо загубився, заблукав у лісі, горах. степу)
1.Передивіться відео:
https://www.youtube.com/watch?v=3oGWHfytHG4
2. Перечитайте наступні сторінки підручника:
УКРАЇНСЬКА МОВА. Тема Складання казки за уявою (на тему «Краплинки-сестрички»)
1. Запишіть у зошитах число: Шосте квітня .
Класна робота.
Складання казки "Краплинки-сестрички".
2. Прочитайте наступне:
Наберу з криниці
свіжої водиці,
буду умивати,
буду примовляти:
— Водичко, водичко,
умий діткам личка
рожеві та білі,
як яблучка спілі.
— Що ви бачите на картинці?
— Так, вода. А чи замислювались ви, діти, над тим, що було б на землі без води? (Не зеленіла б трава, не росли б дерева, квіти, ягоди, овочі, не було б птахів, тварин, і навіть нас — людей.)
3. Підсумок.
Щоб полився дощик з неба,
щоб росли увись дерева,
щоб пливли всі кораблі,
щоб варились киселі,
щоб не було в нас біди, —
жить не можна без води.
— На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з властивостями води, з її кругообігом в природі, будемо спостерігати за дощовою краплинкою, відправимося з нею у цікаву мандрівку, послухаємо її захоплюючі оповідки, а потім і самі створимо казку про краплинок-сестричок.
IV. Робота з мовним матеріалом.
1. Загадка
Він скрізь: у полі і в саду,
а в дім не попаде.
І я тоді лиш з дому йду,
коли вже він не йде.
Бесіда про дощ.
— В давнину, коли довго не було дощу, люди виходили на подвір’я і закликали дощик.
Дощику, дощику,
припусти, припусти,
на бабині капусти,
на дідові дині,
щоб поїли свині.
Дощику, дощику,
припусти, припусти,
на городні капусти,
на Галине зіллячко,
на наше подвір’ячко,
на весняні квіти,
на маленькі діти,
на зелені жита,
щоб нас звеселити.
Дощику, дощику,
наваримо борщику
в полив’янім горщику.
Поставимо на горі —
виїдять комарі.
Останеться трошки —
виїдять мошки.
Останеться крапля —
виїсть чапля.
Останеться кришка —
виїсть мишка.
Дощ накрапає —
пісенька лунає.
Лийся, дощик, на сади —
не шкодуй води.
Лийся на городи,
на зелені сходи,
огірочки та салат
поливай підряд.
3. Властивості води.
а) Дослід перший. Подивіться на картинку.
— Якого кольору вода? (Прозора.)
— Яка на смак? (Без смаку.)
Дослід другий.
— Якщо кинути цукор? (Солодка.) Варення, різні трави? (Солодка і духмяна.)
Дослід третій.
— Якщо додати солі? (Солона.)
Дослід четвертий.
— А оцет? (Кисла.)
Висновок. Наша вода — справжня чарівниця.
б) Але вода ще й велика трудівниця. Розгляньте зображення: пароплава, гідроелектростанції, парового опалення.
— По воді плавають пароплави, на воді будують електростанції. Взимку воду наливають у труби і опалюють будинки.
Бесіда про дощові крапельки.
а) Ви коли-небудь пробували ловити краплинки дощу?
— Що ви бачите на картинках?
— Звідки впала дощова крапелька? (З неба.)
— Де вона народилася? (У хмарці.)
— Чому так думаєте? (Бо хмарка дощ приносить.)
Загадки про хмари.
• За лісом, за пралісом біла вовна висить.
• Біжать коні булані,
на них вузди порвані.
Хто їх може зупинити,
на них вузди підчинити?
• Летить орличка по синьому небі,
крила розпустила, все сонце закрила.
• 3 небокраю, з-за діброви
вийшли кралі чорноброві:
принесли водиці жбан,
полили селянський лан.
Бесіда.
— Чи всі хмарки дощ приносять? (Ні, тільки темні.)
— А які ще є хмарки? (Сірі, білі.)
— А світлі хмарки приносять дощ?
(Ні. Білі хмарки плавають у блакитному небі, ніби лебеді. Вони молоді, тому набираються сил. Я помітив: що темніша хмара, то рясніший дощ.)
— Ще які бувають хмари?
(Шаруваті, кутасті, у них повітря весь час переміщується. Перисті хмари — коли краплі води піднялися дуже високо в холоднечу і стали крижинками.)
— На що схожі хмарки?
(На коників, пух, солодку вату, дерево, замки, крокодила, пухнасте курчатко.)
— А які хмари в різні пори року?
(Восени: Від краю до краю затягнули небо густі сірі хмари. Взимку: Звечора густі, сірі хмари потемніли і важкими брилами нависли над землею. Ось-ось повалить сніг. Навесні: Блакитне небо дихає на землю теплом.)
— Чи можна полічити всі краплинки, які падають з неба з хмарки? (Ні.)
— Проте є спеціальна служба, що підраховує опади. Це метеорологічні станції.
г) Ознайомлення з кругообігом води в природі.
— Як багато краплинок падає на землю?
— Чи всі вони загинуть? (1. Ні, не загинуть. Вигляне сонечко, пригріє, і вони перетворяться в пару, піднімуться високо в небо, стануть хмаркою. Потім десь упадуть рясним дощем. 2. А я думаю, що деякі краплини увійдуть в землю, напоять рослинки. Сонечко вигляне і знову забере їх у небо. 3. Деякі краплинки сховаються в землю і ляжуть там спати. Сонце довго їх шукатиме, а все ж знайде і забере з собою. 4. А я думаю, що водичка після дощу збіжить струмочками в річку. Вигляне сонечко, пригріє річку, та подобрішає і віддасть краплинки. Парою вони піднімуться в небо, там утворять нову хмарку, а потім випадуть десь дощем.)
Узагальнення.
— Своїми розповідями, діти, ви підтверджуєте один із законів природи. Така подорож краплинки і називається кругообігом води в природі.
Спостереження за краплинками.
— Як падають на землю краплинки?
(Я бачу, як крапельки танцюють на асфальті: то вони підскакують, неначе змагаються, хто вище; то кружляють у повітрі; чую, як вони тупають ніжками: кап-кап.)
Загриміло-блиснуло вдалині.
Покотились крапельки по вікні.
З ринви вже вихлюпує водограй.
Побіжу під дощик я: «До-га-няй!»
Ніби з кришталю намисто
на квітки, гриби, на хвощ
з хмари сіється краплисто
теплий, чистий літній дощ.
Фізкультхвилинка.
— А ви хочете побути краплинкою, дощиком?
То поскачіть і порухайтеся під пісеньку:
V. Робота над складанням казки «Краплинки-сестрички».
— А тепер уявіть, що ви спіймали краплинку-мандрівницю. Може, вона вам казку якусь підкаже? (Заплющіть очі і пофантазуйте.)
— Кому з вас крапелька розповіла казку?
1. Варіанти казок.
Краплинка-веселинка
Якось вночі пройшов дощ, і одна прозора краплинка потрапила на листочок дерева. Лежить і думає: «Як сумно! Загубила я своїх сестричок — і яка тепер від мене користь?»
Настав ранок, з-за дерев піднялося яскраве сонечко. Повеселішала краплинка, заграла на сонці різними барвами, як оксамит, і покотилася з листочка вниз. Покотилась і потрапила прямо на чудову біленьку квіточку.
— Тебе як звуть?
— Ромашка. А тебе?
— Краплинка-веселинка.
— Спасибі тобі, шо зволожила мої пелюсточки і змила з них пил.
Від радощів, що їй подякували, краплинка-веселинка покотилася по пелюстках ромашки і впала на листочок, і враз до неї прилетіла бджілка, сіла на листочок і почала пити водичку. І крапелька стала зовсім маленькою.
— Дякую, — сказала бджілка і полетіла.
«Як добре, що я всім потрібна», — подумала краплинка. Раптом подув вітерець і заколихав листочок. Краплинка враз покотилася по листочку і впала на землю. Вона не засмутилась, що більше не побачить сонечко, бо розуміла, як вона потрібна землі.
Куди поспішає Струмочок?
Жила-була маленька краплинка. Мирно спала собі у хмарці разом зі своїми сестричками. Та раптом із хмарки пішов дощик, і краплинки полетіли у веселому таночку на землю. І впали у струмочок. І потекли разом з ним. Та він дуже поспішав.
— Куди ти поспішаєш, Струмочку? — запитали краплинки. — Ми не встигаємо роздивитися береги, ліси, міста, села. Ми хочемо подружитися з іншими краплинками-сестричками, погратися з ними.
— Тікаю від Сонечка. Взимку я солодко спав. Та прийшла весна. Прокинулися дерева, квіти, земля. А я все спав. Та побачило мене Сонечко і припекло. Я прокинувся, злякався і почав тікати.
Так подорожували краплинки із Струмочком аж до річки. А матінка-річка давно вже їх чекала.
Ялинка і краплинки
Жила біля школи Ялинка. Не хотіла вона вмиватися. Дізналися про це краплинки. Спустилися тихенько і почали вмивати нечепуру. А та колеться, не дається. Та краплинки справилися з роботою, хоч дуже стомилися. Впали поряд на землю й поснули. А ялинка, не довго думаючи, з’їла їх усіх і задоволено посміхається. А Сонечко побачило, припекло ялинку. Та злякалася і віддала краплинки.
а) Завдання 3 (зошит, с. 40). Казка Оленки.
3. Складання і записування казок.
— Спочатку згадаємо, як починаються казки. (Жили-були, одного разу, інколи, якось, в тридев’ятому царстві і т.п.)
а) Прочитайте початок казки.
Йшов рясний дощ. Краплинки радісно кружляли у таночку. Раділи, співали
пісню дощову. Сіла одна крапелька на листок калини. ..............
б) А далі придумайте і запишіть свою казку у зошит.
1. Запишіть у зошитах число: 6 квітня
Класна робота.
2. Гра «Чарівні знаки»
— Уставте знаки: «•», «:» і запишіть вирази у зошит.
50 2 = 100 20 4 = 80
30 2 = 60 60 3 = 20
400 2 = 200 100 2 = 50
20 2 = 10 800 4 = 200
600 2 = 300 200 4 = 800
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з прийомом перевірки дії ділення дією множення.
3. Робота за таблицею (с. 140, завдання 916)
— Розгляньте таблицю.
— Що дістанемо, якщо частку помножимо на дільник?
Висновок. Ділене дорівнює добутку частки і дільника. Якщо після множення частки на дільник не дістали діленого, то в обчисленнях допущено помилку.
2. Перевірка результату ділення дією множення (с. 140, завдання 917)
Зразок: Наступні два приклади виконайте за зразком.
84 : 4 = 21
21 • 4 = 84
Тепер виконайте завдання № 918 на с. 140
— Перевірте результат множенням.
Фізкультхвилинка
Розвиток математичних знань
— Прочитайте задачу на с. 140 № 919
— Скільки пального було у баку трактора?
— Скільки пального витрачає трактор за 1 год роботи?
— Скільки пального залишилося у баку?
— Чи можемо ми дізнатися, скільки пального витратив трактор?
— Прочитайте питання задачі.
— Знаючи, скільки пального витратив трактор, чи можемо ми відповісти на питання задачі?
— Розв’язання запишіть самостійно окремими діями.
Розв’язання ( запиши його у зошит)
1) 60 – 24 = 36 (л) — пального залишилося у баку;
2) 36 : 6 = 6 (год.)
Відповідь: 6 годин працював трактор.
2. Самостійно розв'яжи задачу № 920
Фізкультхвилинка для очей
Підсумок уроку
— Як називаються числа при діленні?
— Який з компонентів ділення знаходимо дією множення?
VІІ . Домашнє завдання
С. 141, завдання№923; 924.
АНГЛІЙСЬКА МОВА. Проспівайте пісеньку:
Сьогодні ми вивчатимемо нову тему"Ми танцювали на олімпійських іграх" We danced in the Olimpics
1)Open your Pbpil's books at page number seventy(70).( Розгорніть підручники на с. 70)
2)Whatch the video(подивіться відео):
3)Прочитайте переклад тесту:
1. картинка. Це Джулі і Бред. Вона є репортером а він є фотографом. Вони працюють в редації газети "Новини для тебе".
2. картинка. Це Карла. Вона була в червоній команді.
Карло, ти стрибнула на десять метрів на Олімпіських іграх в зоопарку. Так, це правильно.
Фізкультхвилинка.
3. картинка. Тег грав баскетбол з командою синіх.
4.картинка. Ми лазили, гуляли і танцювали на олімпійських іграх. Вони були чудовими!
4) Ще 2 рази перечитайте історію самомтійно.
5) Виконайте вправу 1 на с. 70.
Домашнє завдання: Вивчити і прописати нові слова, навчіться читати історію. Виконайте впр.1 на с.68 у W.B.
Літературне читання. Тема: Божена Нємцова "У царя Трояна цапині вуха"
1. Прочитайте наступні сторінки:
2. Дайте відповіді на питання після тексту.
Домашнє завдання: Навчитися виразно читати.
Намалювати малюнок до цієї казки.
Трудове навчання.
Пропоную вам на вибір зробити один із виробів, які будуть показані у наступних відео:
Не забудьте вислати мені світлину з вашим виробом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий