Дорогі діти!Сьогодні святкується Міжнародний день дитячої книги. Починаючи з 1967 року за ініціативою і рішенням Міжнародної ради з дитячої книги (International Board on Books for Young People, IBBY) щорічно 2 квітня, в день народження великого казкаря з Данії Ганса Крістіяна Андерсена (Hans Christian Andersen), весь світ відзначає Міжнародний день дитячої книги (International Children's Book Day). У цей день організатори заходу, з особливим ентузіазмом підкреслюючи, що необхідно з малих років читати гарні книги, пропагують тим самим неминущу роль дитячої книги у формуванні духовного та інтелектуального обличчя нових поколінь Землі.
Також відзначається Міжнародний день інформування про аутизм. Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму (World Autism Awareness Day), що відзначається щорічно 2 квітня, починаючи з 2008 року, встановлений резолюцією Генеральної асамблеї ООН № A / RES / 62/139 від 18 грудня 2007 року. Мета цієї дати - підкреслити необхідність допомагати людям, що страждаютьневиліковним захворюванням, і підвищувати рівень їх життя.
Літературне читання. Шарль Перо "Кіт у чоботях"
1. Прочитай казку.
2. Робота над скоромовкою.
Казка бігла через ліс,
Та впіймав її там лис.
Чим би лиса задобрити,
Щоби казочку звільнити.
Читайте скоромовку в повільному темпі, а потім все швидше і швидше (до 5 разів).
Сьогодні ми з вами розпочинаємо розділ «Із скарбниці казкарів світу». Ви знаєте, що казка — це твір про вигадані, часто фантастичні події. Народна казка — казка створена народом, яка передавалася із уст в уста і доповнювалася новими подіями і героями. Літературна казка — казка написана письменникомказкарем. А у чарівній казці є ще і чарівні речі, незвичайні місця, надзвичайні події. Сьогодні ми познайомимось із казкою французького письменника-казкаря Шарля Перро. Змалечку Шарль любив слухати розповіді матусі та нянечки, сам створював фантастичні розповіді для своїх товаришів. Уже дорослим став писати серйозні твори, а також казки для дітей. Славу йому принесли казки «Спляча красуня», «Хлопчикмізинчик», «Синя борода», «Кіт у чоботях».
3. Подивися презентації
4. Дай Відповіді на запитання
Також відзначається Міжнародний день інформування про аутизм. Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму (World Autism Awareness Day), що відзначається щорічно 2 квітня, починаючи з 2008 року, встановлений резолюцією Генеральної асамблеї ООН № A / RES / 62/139 від 18 грудня 2007 року. Мета цієї дати - підкреслити необхідність допомагати людям, що страждаютьневиліковним захворюванням, і підвищувати рівень їх життя.
Літературне читання. Шарль Перо "Кіт у чоботях"
1. Прочитай казку.
2. Робота над скоромовкою.
Казка бігла через ліс,
Та впіймав її там лис.
Чим би лиса задобрити,
Щоби казочку звільнити.
Читайте скоромовку в повільному темпі, а потім все швидше і швидше (до 5 разів).
Сьогодні ми з вами розпочинаємо розділ «Із скарбниці казкарів світу». Ви знаєте, що казка — це твір про вигадані, часто фантастичні події. Народна казка — казка створена народом, яка передавалася із уст в уста і доповнювалася новими подіями і героями. Літературна казка — казка написана письменникомказкарем. А у чарівній казці є ще і чарівні речі, незвичайні місця, надзвичайні події. Сьогодні ми познайомимось із казкою французького письменника-казкаря Шарля Перро. Змалечку Шарль любив слухати розповіді матусі та нянечки, сам створював фантастичні розповіді для своїх товаришів. Уже дорослим став писати серйозні твори, а також казки для дітей. Славу йому принесли казки «Спляча красуня», «Хлопчикмізинчик», «Синя борода», «Кіт у чоботях».
3. Подивися презентації
4. Дай Відповіді на запитання
Скільки синів було у мельника?
Що дісталося в спадок старшому синові?
Що дісталося в спадок середньому синові?
Що дісталося в спадок молодшому синові?
Що спочатку хотів зробити з котом молодший син?
Що попросив кіт у господаря для себе?
Який титул був у господаря кота?
Яке ім'я дав кіт своєму господареві?
Кого кіт в перший раз зловив в лісі?
Кому кіт носив свої подарунки?
Що ще подарував кіт королю?
Як довго кіт приносив королю свою мисливську здобич?
Куди король збирався зі своєю донькою?
Де потрібно було скупатися Маркіза де Карабаса?
Де сховали одяг Маркіза де Карабаса?
Куди побіг кіт, поки його господар був з королем в кареті?
Кого зустрів кіт на лузі?
У кого перетворився людожер вдруге?
Ким став Кіт у чоботях?
На що погодився Король в кінці казки?
Домашнє завдання Навчитися читати і переказувати казку близько до тексту.
А також можеш переглянути фільм.
Природознавство.Тема:
"Чарівні легенди про рослин і тварин" Урок узагальнення і повторення з теми"Рослини, тварини і середовища їх існування.
1. Подивися відео.
А також можеш переглянути фільм.
Природознавство.Тема:
"Чарівні легенди про рослин і тварин" Урок узагальнення і повторення з теми"Рослини, тварини і середовища їх існування.
1. Подивися відео.
Домашне завдання:повторити з ст. 77 по 141, підготуватися до контрольної роботи.
Намалювати малюнок тварини і знайти та розповісти легенду про цю тварину.
Комментариев нет:
Отправить комментарий