Інформатика:
Домашнє завдання: створіть свою презентацію на будь-яку тему і відішліть мені на вайбер.
Музика. Тема: Тричастинна форма (продовження)
вживанням дієслів у мовленні.
1. Пройдіть тест. Обов'язково запишіть своє ім'я і прізвище. В кінці натисніть кнопку "отправить" і подивіться ваш результат.
.
2.Повідомлення теми і мети уроку.
-
-Сьогодні ми продовжимо вивчення дієслова.
Тема нашого уроку «Закріплення знань і
умінь, пов’язаних з лексикологічним значенням
дієслів». Ми повинні вміти розрізняти
дієслова серед інших частин мови, добирати
синоніми, антоніми, вміти пояснити лексичне значення дієслів.
Тема нашого уроку «Закріплення знань і
умінь, пов’язаних з лексикологічним значенням
дієслів». Ми повинні вміти розрізняти
дієслова серед інших частин мови, добирати
синоніми, антоніми, вміти пояснити лексичне значення дієслів.
3. Виконання вправи з підручника
(Вправа 413)
(Вправа 413)
-Прочитайте виразно вірш.
-Про що йдеться у ньому? (Про те, як дочка чекала на матусю з
роботи)
роботи)
-Знайдіть і назвіть дієслова в ньому та поставте до них
запитання. Наприклад,
перше дієслово- поглядаю. Яке питання можна поставити?
(Що роблю?)
запитання. Наприклад,
перше дієслово- поглядаю. Яке питання можна поставити?
(Що роблю?)
-Нам потрібно записати через кому ці дієслова.
(Поглядаю, дожидаю, підмела, прибрала, набрала).
(Поглядаю, дожидаю, підмела, прибрала, набрала).
- Отже, які префікси ви позначили?( по-, до-, під-, при-, на-)
4. Прочитайте наступне:
4. Прочитайте наступне:
– Які бувають дієслова за значенням?
– Дієслово може означати:
– процес мислення (читати, описувати, вдумуватися);
– процес мовлення (вимовляти, розказувати, читати);
– конкретну фізичну дію (малювати, готувати, вчитися);
– переміщення у просторі (бігти, їхати, перейти);
– сприйняття органами чуття (торкатися, бачити, чути);
– бажання (мріяти, хотіти, бажати);
– стан, у якому перебуває особа або предмет (сидіти, стояти, робити);
– ставлення особи до когось чи чогось (поважати, любити, зневажати);
– зміни (розквітати, старіти, худнути).
Дієслово називає дію або стан як змінну ознаку, як процес, що триває в часі. Дії завжди пов’язані з виконавцем:
– людиною (робітник працює, учень відповідає); або твариною (кінь біжить, півень кукурікає);
– неістотою (стовп хитається, сонце світить);
– явищем природи (сніг іде, вітер віє).
– Як можна за допомогою дієслів описати море; сонце?
Море – клекоче, милує, перекочує, наздоганяє, манить, грається, огортає, приваблює, співає, підскакує, порушує, володіє, з’являється, розриває, шипить, пливе, рве, стикається, притомлюється, зникає, застеляє, панує, лине, носиться.
Сонце – прокинулось, всміхається, випливло, гріє, грає, сяє, пронизують, зійшло, світить, закотилось, заглядає, сіло, втікає, згасає, пече, піднялось, сліпить, купається у хмарах.
Фізкультхвилинка
5.Опрацювання тексту(Вправа 414)
5.Опрацювання тексту(Вправа 414)
Фізхвилинка
6.Колективне обговорення тексту
(Вправа 415)
(Вправа 415)
- Про що ви дізналися? Що існує традиція
зустрічати гостей з хлібом і сіллю.
зустрічати гостей з хлібом і сіллю.
- Зверніть увагу на виділені слова. Ми бачимо,
як слово хліб змінюється, зв’язуючись з
іншими словами. Нам потрібно виписати іменник хліб разом зі словами, з якими він зв’язаний, тобто поставити питання від дієслова до іменника.
як слово хліб змінюється, зв’язуючись з
іншими словами. Нам потрібно виписати іменник хліб разом зі словами, з якими він зв’язаний, тобто поставити питання від дієслова до іменника.
- Ось у нас зразок: зустрічаємо (чим?) хлібом.
Яке наступне виділене слово? (Хліба)
А яке дієслово з ним пов’язане?
(пройшла).Отже пройшла(до чого?) аж до
хліба. І останнє слово хліб, а дієслово…
(дякуємо). Яке запитання ми ставимо?
(дякуємо(за що?) за хліб).
Яке наступне виділене слово? (Хліба)
А яке дієслово з ним пов’язане?
(пройшла).Отже пройшла(до чого?) аж до
хліба. І останнє слово хліб, а дієслово…
(дякуємо). Яке запитання ми ставимо?
(дякуємо(за що?) за хліб).
- Який висновок можна зробити? (Дієслово
залежить від слова, з яким воно зв’язане)
залежить від слова, з яким воно зв’язане)
-Мовчки прочитайте текст і подумайте, який
заголовок можна підібрати.
заголовок можна підібрати.
- Як можна назвати цей текст? (швидко настає
вечір)
вечір)
- З кількох частин складається текст?
( З двох)
( З двох)
- Що розповідається у першій
(другій)?
(другій)?
- Давайте віднайдемо до виділених іменників
дієслова, з якими вони зв’язані. Поставте
запитання від іменника до дієслова.
Зразок: Вечір( Що робить ?) настає.
дієслова, з якими вони зв’язані. Поставте
запитання від іменника до дієслова.
Зразок: Вечір( Що робить ?) настає.
8. Опрацювання вірша.
- Без дієслова все лежить на місці, б’є байдики.
Дієслово є тим механізмом, що
всіх і все запускає в дію. Чи знаємо ми без
дієслова, що в житті робиться, що з
нами діється? Ні.
Дієслово є тим механізмом, що
всіх і все запускає в дію. Чи знаємо ми без
дієслова, що в житті робиться, що з
нами діється? Ні.
- Ось прочитайте вірш, складений майже із
самих дієслів:
самих дієслів:
Дієслово – слово діє.
Ходить, робить,носить, сіє.
Співає, плаче і радіє,
Усміхається і мріє.
Дієслово – слово діє.
Вірить, любить і жаліє.
Не злословить, не лукавить.
Серця ближнього не ранить.
Дієслово – слово діє.
Народилось і зоріє,
Розвивається і квітне.
Слово любе, слово рідне.
Ходить, робить,носить, сіє.
Співає, плаче і радіє,
Усміхається і мріє.
Дієслово – слово діє.
Вірить, любить і жаліє.
Не злословить, не лукавить.
Серця ближнього не ранить.
Дієслово – слово діє.
Народилось і зоріє,
Розвивається і квітне.
Слово любе, слово рідне.
-Дивіться, скільки дієслів вжито в одному
вірші. Для чого це потрібно? Щоб підкреслити,
яка наша мова важлива, красива милозвучна.
вірші. Для чого це потрібно? Щоб підкреслити,
яка наша мова важлива, красива милозвучна.
Домашнє завдання: вправа 417 с. 166.
МАТЕМАТИКА. Тема: Розв’язування
рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв’язування
задач.
1. Запишіть число
22 квітня
Класна робота
Самостійна робота
варіант 1, чи 2 ( Виберіть собі варіант та виконуйте)
Самостійна робота
1. Запишіть число
22 квітня
Класна робота
Самостійна робота
варіант 1, чи 2 ( Виберіть собі варіант та виконуйте)
Самостійна робота
1-й варіант
1. Виконати дії.
16 • 4
20 • 6 : 4 7 • 4 •
2 630 : 9 : 10
7 • 12
50 • 10 • 0 5 • (9 + 8)
847 – (230 • 2)
2. Розв’язати задачу.
Першого дня зібрали 140 кг яблук, а
другого — 180 кг. Усі яблука розклали в ящики по 8 кг. Скільки використали
ящиків?
2-й варіант
1. Виконати дії.
18 • 3
5 • 7 • 2
90 • 2 : 3 720 : 8
: 10
6 • 13
5 • (7 + 9)
40 • 10 • 1 782 – (180 • 3)
2. Розв’язати задачу.
160 л персикового соку і 260 л
виноградного соку треба розлити у трилітрові банки. Скільки потрібно банок?
Фізкультхвилинка
2. Перевірка домашнього завдання
Завдання 990
— Прочитайте розв’язання рівнянь.
х : (27 – 19) = 5
42 : 6 • х = 63
х = 40
х = 9
(39 + 15) : х = 9
(68 – 12) : х = 2
х = 6
х = 28
Завдання 991
1) 16+12=28(кг)- персиків зібрали з двох дерев;
2) 28:7=4(ящ.)
(16 + 12) : 7 = 4 (ящ.)
Відповідь: використали 4 ящика, цю задачу не можна розв'язати двома способами.
3.Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо способи
розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
4. Розв’язування прикладів
(с. 150, завдання 992)
540 : 3 + 180 = (300+ 240) : 3= 100+ 80=180 64 • 5 + 48 =320 + 48 = 368 600 : 5 • 4 = (500+100): 5 * 4 =120 *4= 480
5. Розв’язування рівнянь за зразком (с.
150, завдання 993)
Цей номер розв'язується подібно до того, що вчора.
6. Усне розв’язування задачі (с. 151, 994)
а - перше число;
а * 3 - друге число;
а * 3 - а - різниця цих чисел.
7. Робота над задачею (с.
151, завдання
995)
Фізкультхвилинка
Розв’язання
1) 24 • 2 = 48 (кг) — гречаного меду;
2) 24 + 48 = 72 (кг) — усього меду;
3) 72 : 3 = 24 (бан.)
Відповідь: 24 банки використав пасічник.
— На скільки банок з гречаним медом
більше, ніж із липовим?
4) 48: 3= 16(б.) -гречаного меду;
5) 24:3= 8(б.) - липового;
6) 16-8= 8(б.)
48 : 3 – 24 : 3 = 8 (бан.)
Домашнє завдання
С. 151, завдання 997; 998.
1. Повторимо все, що ми вчили про Past Simple.
Комментариев нет:
Отправить комментарий