вторник, 21 апреля 2020 г.

Завдання на 22 квітня 2020 р. 3 клас ліцей "Просвіта"ЛМР

Інформатика:


Домашнє завдання: створіть свою презентацію на будь-яку тему і відішліть мені на вайбер.


Музика. Тема: Тричастинна форма (продовження)























Українська мова 
 Тема: Спостереження за 

вживанням дієслів у мовленні. 

1. Пройдіть тест. Обов'язково запишіть своє ім'я і прізвище. В кінці натисніть кнопку "отправить" і подивіться ваш результат.


.

2.Повідомлення теми і мети уроку.
-
-Сьогодні ми продовжимо вивчення дієслова.

 Тема нашого уроку «Закріплення знань і 

умінь, пов’язаних з лексикологічним значенням

 дієслів». Ми повинні вміти розрізняти 

дієслова серед інших частин мови, добирати

 синоніми, антоніми, вміти пояснити лексичне значення дієслів.


3. Виконання вправи з підручника

(Вправа 413)
-Відкрийте свої підручники на сторінці 165.

 Погляньте на вправу 413





-Прочитайте виразно вірш.

-Про що йдеться у ньому? (Про те, як дочка чекала на матусю з

 роботи)


-Знайдіть і назвіть дієслова в ньому та поставте до них 

запитання. Наприклад,

перше дієслово- поглядаю. Яке питання можна поставити? 

(Що роблю?)

-Нам потрібно записати через кому ці дієслова.

(Поглядаю, дожидаю, підмела, прибрала, набрала).

- Отже, які префікси ви позначили?( по-, до-, під-, при-, на-)

4. Прочитайте наступне:


– Які бувають дієслова за значенням?
– Дієслово може означати:
процес мислення (читати, описувати, вдумуватися);
процес мовлення (вимовляти, розказувати, читати);
конкретну фізичну дію (малювати, готувати, вчитися);
переміщення у просторі (бігти, їхати, перейти);
сприйняття органами чуття (торкатися, бачити, чути);
бажання (мріяти, хотіти, бажати);
стан, у якому перебуває особа або предмет (сидіти, стояти, робити);
ставлення особи до когось чи чогось (поважати, любити, зневажати);
зміни (розквітати, старіти, худнути).
Дієслово називає дію або стан як змінну ознаку, як процес, що триває в часі. Дії завжди пов’язані з виконавцем:
людиною (робітник працює, учень відповідає); або твариною (кінь біжить, півень кукурікає);
неістотою (стовп хитається, сонце світить);
явищем природи (сніг іде, вітер віє).
– Як можна за допомогою дієслів описати море; сонце?
Море – клекоче, милує, перекочує, наздоганяє, манить, грається, огортає, приваблює, співає, підскакує, порушує, володіє, з’являється, розриває, шипить, пливе, рве, стикається, притомлюється, зникає, застеляє, панує, лине, носиться.
Сонце – прокинулось, всміхається, випливло, гріє, грає, сяє, пронизують, зійшло, світить, закотилось, заглядає, сіло, втікає, згасає, пече, піднялось, сліпить, купається у хмарах.
 Фізкультхвилинка



5.Опрацювання тексту(Вправа 414)
-Погляньте на наступну вправу. Ваше завдання: прочитати і

 списати текст, розкриваючи дужки. 



Фізхвилинка





6.Колективне обговорення тексту

(Вправа 415) 


Виконаємо вправу 415.





- Про що ви дізналися? Що існує традиція 


зустрічати гостей з хлібом і сіллю.

- Зверніть увагу на виділені слова. Ми бачимо, 

як слово хліб змінюється, зв’язуючись з

 іншими словами. Нам потрібно виписати іменник хліб разом зі словами, з якими він зв’язаний, тобто поставити питання від дієслова до іменника.

- Ось у нас зразок: зустрічаємо (чим?) хлібом. 

Яке наступне виділене слово? (Хліба) 

А яке дієслово з ним пов’язане? 

(пройшла).Отже пройшла(до чого?) аж до 

хліба. І останнє слово хліб, а дієслово…

(дякуємо). Яке запитання ми ставимо?

(дякуємо(за що?) за хліб). 

- Який висновок можна зробити? (Дієслово


 залежить від слова, з яким воно зв’язане)


7.Опрацювання тексту (Вправа 416)







-Мовчки прочитайте текст і подумайте, який

 заголовок можна підібрати.

- Як можна назвати цей текст? (швидко настає

 вечір)

- З кількох частин складається текст?

( З двох)

- Що розповідається у першій

 (другій)?

- Давайте віднайдемо до виділених іменників

 дієслова, з якими вони зв’язані. Поставте 

запитання від іменника до дієслова.

 Зразок: Вечір( Що робить ?) настає.

8. Опрацювання вірша.


Без дієслова все лежить на місці, б’є байдики.

Дієслово є тим механізмом, що

 всіх і все запускає в дію. Чи знаємо ми без

 дієслова, що в житті робиться, що з

 нами діється?  Ні.
- Ось прочитайте вірш, складений майже із

 самих дієслів:

Дієслово – слово діє.

Ходить, робить,носить, сіє.


Співає, плаче і радіє,


Усміхається і мріє.


Дієслово – слово діє.


Вірить, любить і жаліє.


Не злословить, не лукавить.


Серця ближнього не ранить.


Дієслово – слово діє.


Народилось і зоріє,


Розвивається і квітне.


Слово любе, слово рідне.


-Дивіться, скільки дієслів вжито в одному 

вірші. Для чого це потрібно? Щоб підкреслити,

 яка наша мова важлива, красива милозвучна.

 Домашнє завдання: вправа 417 с. 166.


МАТЕМАТИКА. Тема: Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв’язування задач. 

1.  Запишіть число 
22 квітня
Класна робота
Самостійна робота
 варіант 1, чи 2 ( Виберіть собі варіант та виконуйте)

Самостійна робота

1-й варіант

1. Виконати дії.
16 • 4            20 • 6 : 4              7 • 4 • 2               630 : 9 : 10
7 • 12            50 • 10 • 0            5 • (9 + 8)            847 – (230 • 2)
2. Розв’язати задачу.
Першого дня зібрали 140 кг яблук, а другого — 180 кг. Усі яблука розклали в ящики по 8 кг. Скільки використали ящиків?


2-й варіант
1. Виконати дії.
18 • 3               5 • 7 • 2                  90 • 2 : 3              720 : 8 : 10
6 • 13               5 • (7 + 9)              40 • 10 • 1             782 – (180 • 3)
2. Розв’язати задачу.
160 л персикового соку і 260 л виноградного соку треба розлити у трилітрові банки. Скільки потрібно банок?

Фізкультхвилинка


2. Перевірка домашнього завдання

Завдання 990
— Прочитайте розв’язання рівнянь.
х : (27 – 19) = 5               42 : 6 • х = 63
    х = 40                                х = 9
(39 + 15) : х = 9           (68 – 12) : х = 2
     х = 6                            х = 28
Завдання 991
1) 16+12=28(кг)- персиків зібрали з двох дерев;
2) 28:7=4(ящ.)
(16 + 12) : 7 = 4 (ящ.)
Відповідь: використали 4 ящика, цю задачу не можна розв'язати двома способами.


3.Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо способи розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.


4. Розв’язування прикладів (с. 150, завдання 992)
540 : 3 + 180 =  (300+ 240) : 3= 100+ 80=180                    64 • 5 + 48 =320 + 48 = 368                    600 : 5 • 4 = (500+100):  5 * 4 =120 *4= 480 
5. Розв’язування рівнянь за зразком (с. 150, завдання 993)










Цей номер розв'язується подібно до того, що вчора.

6. Усне розв’язування задачі (с. 151,  994)

а - перше число;
а * 3 - друге число;
а * 3 - а - різниця цих чисел.






7. Робота над задачею (с. 151, завдання
 995)


Фізкультхвилинка
Розв’язання
1) 24 • 2 = 48 (кг) — гречаного меду;
2) 24 + 48 = 72 (кг) — усього меду;
3) 72 : 3 = 24 (бан.)
Відповідь: 24 банки використав пасічник.
— На скільки банок з гречаним медом більше, ніж із липовим?
4) 48: 3= 16(б.) -гречаного меду;
5) 24:3= 8(б.) - липового;
6) 16-8= 8(б.)
48 : 3 – 24 : 3 = 8 (бан.)



 Домашнє завдання
С. 151, завдання 997; 998.



АНГЛІЙСЬКА МОВА. Тема:Повторення вивченого за темою  P.B. p. 80-81
 1. Повторимо все, що ми вчили про Past Simple.






               













































































































































































  








































Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...