воскресенье, 19 апреля 2020 г.

Завдання на 21 квітня 2020 р. 3 клас ліцей "Просвіта"ЛМР

Літературне читання. Тема: Прокинулись луки, ліси і поля. Валентина Ткаченко "Квітень" Стародавні назви місяця квітня.
  Мовленнєва розминка
1. Робота над скоромовкою
Галасливийгоробець
Розгорнувсобірівець.
Розгортаєгрудочки,
Вигрібаєчерв’ячки.












2. Читай виразно, намагайся  передати    настрій     твору!
БДЖІЛКА
Бджілка    летіла,
Над вушком   гуділа,
Сердито гуділа,
Ще й  шепотіла:
«А хто медком ласував
І дякую не сказав?»
— Не я,— сказало Ведмежа.
— Не я,— відповіло  Зайча.
І Мишеня, і Кошеня
Також   відповіли: «Не я, не я!».
Лиш один Юрась  мовчав.
Чому   мовчав, хто   відгадав?
К. Гнатенко





Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
— Відгадайте загадку



                                                                              (Квітень)
— Квітень носить свою назву з 16 століття. Саме в цей час земля починає квітувати. В ужитку були й інші народні назви: краснець, лукавець, дзюрчальник, водолій та апріль, що латинською мовою означає «сонячний».



Саме про цей  весняний місяць ми сьогодні  прочитаємо   вірш     Валентини  Ткаченко.

 1. Прочитайте відомості про автора вірша, якого ми будемо вивчати сьогодні:


2.  Розгорніть свої підручники на с. 165. Слідкуючи очима по тексту, прослухайте вірш.


— Які  картини  поставали  у  вашій  уяві за кожною строфою вірша?

3.  Словникова робота



— Щоспільне в словах першогостовпчика? (Іменники)
Третього? 
(Дієслова)
— Яке слово найдовше; найкоротше?
— Доберіть   антонім до слова розтав. (Замерз)

Фізкультхвилинка



4. А тепер потренуйтеся виразно читати вірша :








— Як вирозумієтевислів «День у квітні довше сонцем     квітне»?
— Чому квітень-місяць — «справжній   водолій»? Як про це сказано увірші?

5. Гра «Добери прикметники»
— До іменників доберіть прикметники.



6. Гра «Диктор телебачення»
Уявіть собі, що ви диктор телебачення і вам потрібно виразно прочитати Валентини Ткаченко "Квітень".

6. Гра «Добери риму»

Землі — ... 
зливи — ... 
кучеряві — ... 
заливні — ... 
ліщина — ... 
потік — ... 
  А тепер перевірте себе, чи правильно ви підібрали рими:


Підсумок уроку
— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
— Що вас найбільше вразило?

 Домашнє завдання:
Читати вірш виразно. с.165
 Намалювати малюнок до вірша.

АНГЛІЙСЬКА МОВА.


1. Пройдіть тест. Обов'язково запишіть своє ім'я і прізвище. В кінці натисніть кнопку "отправить" і подивіться ваш результат.



Now let's have physical jerks.





2. Today we have Sally's story.
Look and listen.






3. Виконайте вправу 1 на с.78  Р.В.


Now let's have physical jerks.









4.Виконайте вправу 2 на с.79  Р.В.










 
Домашнє завдання: прописати і вивчити новіслова на с.78-79, читати Sally's story, виконати вправи на с.76-77.



ПРИРОДОЗНАВСТВО.
Тема: Правила здорового харчування. Практичне завдання . Складання раціону здорового харчування.

1. Пройдіть тест. Обов'язково запишіть своє ім'я і прізвище. В кінці натисніть кнопку "отправить" і подивіться ваш результат.












Зорова фізкультхвилинка.



2. Пройдіть ще один тест. Обов'язково запишіть своє ім'я і прізвище. В кінці натисніть кнопку "отправить" і подивіться ваш результат.





Фізкультхвилинка


3.Подивіться мультик і думаю ви здогадаєтеся,  що ми сьогодні з вами будемо
вивчати. 



4. Прочитайте наступний матеріал:

Не пропливе рікою пароплав, не поїде по рейках тепловоз, не підніметься вгору космічний корабель, якщо двигун не отримає пального. Щоб рости, працювати, бігати, гратися необхідна енергія, сила.
Ця енергія виробляється організмом людини з їжі. Їжа – джерело енергії.
Харчування – неодмінна умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо поживні речовини, необхідні для роботи мозку, серця, легенів, м’язові та інших органів.  Наше здоров’я залежить як швидко і часто ми їмо, на скільки ретельно пережовуємо їжу. Од же Щоб бути здоровим потрібно знати правила харчування.

РЕТЕЛЬНО ПЕРЕЖОВУЙ ЇЖУ
Добре пережована їжа краще перетравлюється в шлунку і принесе більше користі
нашому організму.
ЇЖ В ОДИН І ТОЙ ЖЕ ЧАС
Якщо їсти в один і той же час, то шлунок вже почне готуватися заздалегідь до прийому їжі – виділятиме шлунковий сік. А значить їжа принесе більше користі.
ВЖИВАЙ ТІЛЬКИ ЯКІСНІ ПРОДУКТИ
Неякісні продукти шкідливі для організму, навіть можуть призвести до отруєння.
НЕ НАЇДАЙСЯ НА НІЧ
Якщо шлунок переобтяжений їжею, у вас буде поганий сон. – «Надмірне наповнення
шлунку шкідливе для здоров’я»; – «Міра в їжі – то мати хорошого здоров’я».

















До складу їжі входить
Білки – основний будівельний матеріал. З них утворюються і ростуть нові клітини, завдяки цьому людина росте.
Жири -  відновлюють витрати теплової енергії, вони йдуть на зігрівання організму.
Вуглеводи – витрачаються на роботу м’язів (фізична праця, рух, дихання, роботу серця).
До складу їжі також входять вітаміни та мікроелементи.
Вітаміни – речовини, які необхідні для життя людини, її росту й розвитку, укріпляють  м’язи і кістки. 
Мікроелементи
Вони входять до складу кісток, зубів, крові, м’язів  та інших органів. Найбільше в організмі кальцію, фосфору,  натрію, калію і заліза. Вони містяться в молоці, сирі, яйцях, яблуках та інших харчових продуктах.
 Уперше необхідність вітамінів для харчування була доведена російським лікарем Миколаєм Івановичем Луніним у 1881 році.
Група тварин одержувала штучно приготовлену їжу. При такому харчуванні тварини гинули. Коли в штучно приготовлену їжу додавали молоко, то вони залишалися здоровими. Так експериментально було доведено, що в раціоні харчування повинні бути ще якісь речовини.


Через 6 років після цього відкриття сталася ще одна подія.
У 1890 році голландський лікар Ейкман приїхав на острів Ява, жителі якого  хворіли на важку хворобу, яку називали «кайдани ніг». Хвороба починалася з ніг, потім розвивалися судоми, з’являвся паралічі.
Лікар звернув увагу на те, що кури в курятнику, яких годували очищеним рисом, також хворіли. Кури, які ходили на волі, були здоровими. Ейкман дійшов висновку, що в їжу необхідно додавати лузгу риса.
Загадкове явище цікавило хіміка Казиміра Функу. У його лабораторії з’явилися клітки з голубами. Він годував їх виключно очищеним рисом, і через деякий час голуби захворіли.
Але тільки-но хворим голубам вводили жовту кристалічну речовину, одержану з висівок, птахи одужували.
Цій жовтій кристалічній речовині він дав назву «вітамін», з’єднавши одному слові латинське vita – «життя» та грецьке амін – «належність до амінокислот».
Так зусиллями Луніна, Ейкмана та Функу була  відкрита таємниця життя.


 Людина повинна споживати близько 30 різних вітамінів, що підтримують працездатність та стійкість до захворювань. На сьогодні відомо понад 50вітамінів.Позначаються вони спеціальними назвами або буквами латинського алфавіту A, B, C. D.
При нестачі вітамінів в організмі виникають певні хвороби ,які можуть, навіть, призвести до смерті. При відсутності вітамінів виникає хвороба – авітаміноз; при нестачі – гіповітаміноз; при надлишку (а буває й таке) – гіпервітаміноз.
Дякуємо нашим «Науковцям», за таку цікаву інформацію. Отже, потрібно знати, в  яких  продуктах  є  необхідні  вітаміни. 

«Вітаміни»
Вітамін А
Я – вітамін А, сприяю росту, допомагаю  хорошому зору. Мене багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі.

Вітамін В
А я- вітамін В, дуже потрібний для розумової та фізичної праці, поліпшення травлення. Умішуюся у житньому хлібі, вівсяній та гречаній крупах. У горосі, квасолі, жовтку яєць, печінці,  м’ясі .


Вітамін С
Я- вітамін С, запобігаю простуді, поліпшую кровообіг, сприяю росту, лікую цингу. Багаті на мене капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина, хрін, часник, лимони, чорна смородина. 


Вітамін D
А я- вітамін D, зміцнюю кістки, запобігаю рахіту. Живу у молоці, печінці. риб’ячому жирі, житньому хлібі.


Вітамін Е
Я – вітамін Е. Живу у соняшнику, петрушці, кукурудзі. Ефективно омолоджую організм людини, корисний для крові та мозку.

Хто дружить із нами буде,
Всі незгоди позабуде.
Виросте міцним, здоровим,
Переможе всі хвороби.
В народі кажуть «Хто яблучко в день з’їдає, той у лікаря не буває». Тому наші вітаміни прийшли до нас не з пустими руками. Вони хочуть почастувати вас яблучками.
Мікроелементи
Для повноцінного життя людині необхідно 60 мікроелементів. Часто саме через їх нестачу, чи надлишок ми погано почуваємося і хворіємо. Мікроелементи живуть:
  • Бор – овочі та м’ясо.
  • Йод – спаржа, буряк, редиска, помідори.
  • Калій – капуста, картопля, огірки, петрушка.
  • Цинк – пророщена пшениця.
Щоб їжа, яку ми споживаємо, зміцнювала наше здоров’я , давала організму поживні речовини, забезпечувала енергією, приносила емоційне задоволення потрібно вибирати тільки корисні продукти.
Дієтологи раз по раз удосконалюють список найбільш шкідливих для здоров’я продуктів. Ми представимо вам топ 6 найшкідливіших продуктів
Топ 5 найшкідливіших продуктів
На думку лікарів - дієтологів, одним із най більш шкідливих продуктів харчування є кока-кола. Цей напій містить ортофосфорну кислоту. При вживанні напою є ризик виникнення таких захворювань, як цукровий діабет та ожиріння.


На другому місці за ступенем шкідливості картопляні чіпси. Їх готують зовсім не з картопляні, а з порошкової суміші, з великою кількістю жиру і смаковими домішками.

Почесне 3 місце посідають сосиски і дешева ковбаса. У їх складі практично немає м’яса. Вони складаються на 80відсотків з трангенної сої.

На 4 місці за ступенем шкідливості локшина швидкого приготування. Вона представляється нам сьогоднішнім дивом, але над «дивом» свого часу довго попрацювали хіміки, нічого не залишивши з натуральної муки.

На 5 місці жувальні цукерки, чупачупси. Мало того що цукор псує зубну емаль, хімічні добавки і фарбники, які містяться в подібних продуктах у великих кількостях завдають удару по всьому організму.


 Відгадайте загадки:
1. Ми огірочки поріжем тоненько
 І нашаткуєм капусту дрібненько.
 Ще посічемо петрушки і кропу,
 Трохи підсолимо. Знімемо пробу.
Ложку сметани в тарілку.
 Пора Їсти поживний ... , дітвора! 


2. В миску два яйця розбити
Молока туди долити
Підсолити збити трішки,
Сковорідку разом з маслом підігріти,
Влити масу
Й помішати хай вона
Пропікається до дна.
Все вже час до столу
Є сніданок! Можна їсти. 

3. На плиті каструлька біла,
 В ній водичка закипіла.
- Буль-буль-буль, - вода булькоче.
 Що вона сказати хоче?
Каже мама: - Ач яка!
Захотіла буряка! -
Я в окріп буряк поклала,
А вода плюскоче: - Мало! -
Додала тоді квасолю,
Цибулину, бараболю,
І морквину, й капустину,
Ложку солі, дрібку кмину.
Не забула й помідори.
От і ... буде скоро. 


4. Як закипить у каструлі водичка
Ягоди вкинемо,малини й сушки.
Можна смородину, можна і вишні.
Цукру насиплемо – не буде він лишній
Знову усе кипить
Прохолоне - і можна вже пить. 

Домашнє завдання: Намалювати малюнок, на якому зобразити , що ви дізналися про здорове харчування з цього уроку, а для цього уважно пепегляньте ще раз матеріал уроку.

МАТЕМАТИКА.
Тема: Розв'язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач.


1. Перевірка домашнього завдання
Завдання 983
360 : 10 = 36                       280 : 4 = 70
360 : 30 = 12                       280 : 20  = 14
630 : 7 = 90                         540 : 9 = 60
630 : 14  = 45                       540 : 18 = 30
Завдання 984
1) 60 : 2 = 30 (н.) - білого кольору,
2) 60 + 30 = 90 (н.) - разом червоного і білого кольору,
3) 90 : 3 = 30 (н.)
 ((60 + 60 : 2) : 3 = 30 (нам.))
Відповідь: 30 намистин у кожному разку.
2. Математичний диктант
Запишіть число:
21 квітня 
Класна робота
Математичний диктант

3. Розв’язування прикладів



Фізкультхвилинка

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося із розв’язуванням рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.

4. Підготовча робота (с. 149, завдання 985)
— Прочитайте вирази за останньою дією.


354 – (240 – 36) (зменшуване 354, від’ємник виражений різницею чисел 240 і 36);
350 : (63 : 9) (ділене 350, дільник виражений часткою чисел 63 і 9);
250 : 10 • 5 (частку чисел 250 і 10 помножити на 5).
5. Розв’язування рівнянь за зразком 
(с. 149, завдання 986)











Фізкультхвилинка


6. Робота над задачею 
(с. 149, завдання 987)

— Що означає число 16?
— Що означає число 36?
— Що означає число 2?
— Що потрібно дізнатися в задачі? (Яку відстань проїхало авто?)
— Ми можемо відразу відповісти на це питання?
— Чому? (Спочатку ми повинні дізнатися скільки витратили бензину.)
— Ми можемо це дізнатися? (Так)
— Якою дією?
— Запишіть розв’язання задачі двома способами.
Розв’язання
1-й спосіб
1) 36 + 16 = 52 (л) — усього бензину;
2) 52 : 2 = 26 (раз.) — по 2 л у 52 л;
3) 10 • 26 = 260 (км)
2-й спосіб
1) 16 : 2 = 8 (раз.) — по 2 л у 16 л;
2) 36 : 2 = 18 (раз.) — по 2 л у 36 л;
3) 10 • 8 = 80 (км) — на 16 л;
4) 10 • 18 = 180 (км) — на 36 л;
5) 180 + 80 = 260 (км)
Відповідь: 260 км проїхало авто.

 Домашнє завдання
С. 150, завдання 990; 991.

1 комментарий:

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...