Літературне читання. Тема:Андрій М'ястківський "Розмова з одудом", Леся Українка "Уже весняне сонце припікає."
1. Звуконаслідувальна вправа. Гра «Що як
звучить?»
Жук літає угорі і
дзижчить... (жу-жу-жу).
Вуж сховався у
норі і шипить... (шу-шу-шу).
Шелестить
трава... (ша-ша-ша).
Пилка
дзенькає... (дза-дза-дза).
Крапліпадають... (дзень-дзень-дзень).
Повнийзвуків
день.
2. Робота над скоромовкою
Рак від берега
задкує,
Рибка лин над ним
кепкує:
— Рак
забрів в очерети,
Річку думав
перейти.
— Сьогодні на уроці ви ознайомитесь із віршами Андрія М'ястківського та Лесі Українки, у яких автори теж використали звукопис (звуконаслідування).
3.Опрацювання вірша Андрія М'ястківського „Розмова з одудом”.
— Прочитайте вірш.
Хто це тут, за
осокою?
Одуд з
дудкою лункою.
— Оду-ду, оду-ду
Сам я граю на
дуду.
В.
Гринько
—
Про яку пташку в ньому йдеться?
—
Що ви знаєте про цю пташку?
Якщо не знайомі з нею, то прочитайте наступне:
1.
1.
А тепер послухайте вірш Андрія М'ястківського "Розмова з одудом"
— Між ким, на вашу думку, відбувається розмова?
А тепер ви прочитайте цього вірша, але різними способами:
Дайте відповіді на запитання:
— Де могли зустрітися ці незвичайні співрозмовники?
— Що цікавило людину? Прочитайте.
— Які звуконаслідувальні слова використав автор у вірші?
Фізкультхвилинка
А тепер послухайте вірш Лесі Українки "Уже весняне сонце припікає."
Словникова робота.
Пле́со — відносно широка та відносно глибока ділянка русла рівнинної річки зі спокійною течією між двома перекатами, закрутами, вільна від заростей чиста водна гладінь. ...
Сон-трава — одна з найчарівніших наших ранньовесняних лісових рослин.
А зараз прочитайте вірш мовчки.
— Яке слово у вірші вживається кілька разів? Чому?
5. Аналіз змісту з елементами вибіркового читання.
—Доведіть словами вірша, що поетеса описала кінець весни.
— Що сказано про зозульку? Як вона буде відміряти людям літа?
— Які гості прилетіли з вирію?
— З чим автор порівнює каченят?
— Що із прочитаного ви могли б почути, а що — побачити?
Домашнє завдання: Виразно читати обидва вірші.
Природознавство.
Природознавство.
Тема: Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.
1. Подивіться відео:
Фізкультхвилика для очей
2. Прочитай параграф з підручника на с. 153-155
Домашнє завдання: опрацювати с.153-155, вміти відповідати на питання після параграфа.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Художник театру.
Костюм для театрального героя.
Подивися відео:
А тепер прочитай наступний матеріал:
Тепер уявіть, що ви художники театру і намалюйте ескіз костюму до вистави, якої ви хочете.
Комментариев нет:
Отправить комментарий