четверг, 23 апреля 2020 г.

Завдання на 23 квітня 2020 р. 3 клас ліцей "Просвіта"ЛМР

Літературне читання. Тема:Андрій М'ястківський "Розмова з одудом", Леся Українка "Уже весняне сонце припікає."

















































1. Звуконаслідувальна   вправа. Гра «Що як звучить?»
Жук літає  угорі і дзижчить... (жу-жу-жу).
Вуж  сховався у норі і шипить... (шу-шу-шу).
Шелестить трава...        (ша-ша-ша).
Пилка дзенькає...          (дза-дза-дза).
Крапліпадають...        (дзень-дзень-дзень).

Повнийзвуків день.

2. Робота над скоромовкою
Рак від берега задкує,
Рибка лин над ним кепкує:
— Рак забрів в очерети,
Річку думав перейти.

— Сьогодні на уроці ви ознайомитесь із віршами Андрія М'ястківського та Лесі Українки, у яких автори теж використали звукопис (звуконаслідування).
3.Опрацювання вірша Андрія М'ястківського „Розмова з одудом”.
























— Прочитайте вірш.

Хто це тут, за осокою?
Одуд з дудкою лункою.
— Оду-ду, оду-ду
Сам я граю на дуду.
В. Гринько
— Про яку пташку в ньому йдеться?
— Що ви знаєте про цю пташку?
Якщо не знайомі з нею, то прочитайте наступне:





1.





1.




А тепер послухайте вірш Андрія М'ястківського "Розмова з одудом"
— Між ким, на вашу думку, відбувається розмова?







А тепер ви прочитайте цього вірша, але різними способами:






















  Дайте відповіді на запитання:
— Де могли зустрітися ці незвичайні співрозмовники?
— Що цікавило людину? Прочитайте.
— Які звуконаслідувальні слова використав автор у вірші?

Фізкультхвилинка


А тепер послухайте вірш Лесі Українки "Уже весняне сонце припікає."





 Словникова робота.






















Пле́со — відносно широка та відносно глибока ділянка русла рівнинної річки зі спокійною течією між двома перекатами, закрутами, вільна від заростей чиста водна гладінь. ...
Сон-трава — одна з найчарівніших наших ранньовесняних лісових рослин.

А зараз прочитайте вірш мовчки.




— Яке слово у вірші вживається кілька разів? Чому?
5. Аналіз змісту з елементами вибіркового читання.
—Доведіть словами вірша, що поетеса описала кінець весни.
— Що сказано про зозульку? Як вона буде відміряти людям літа?
— Які гості прилетіли з вирію?
— З чим автор порівнює каченят?
— Що із прочитаного ви могли б почути, а що — побачити?

Домашнє завдання: Виразно читати обидва вірші.


Природознавство.
  Тема:  Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.

1. Подивіться відео:







Фізкультхвилика для очей







2. Прочитай параграф з підручника на с. 153-155







Домашнє завдання: опрацювати с.153-155, вміти відповідати на питання після параграфа.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

 Художник театру.
Костюм для театрального героя.


 Подивися відео:






А тепер прочитай наступний матеріал:



Тепер уявіть, що ви художники театру і намалюйте ескіз костюму до вистави, якої ви хочете.






























































Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...