МАТЕМАТИКА. Тема:Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому( залежність частки від зміни дільника)
1. Перевірте результати домашнього завдання:
2.Подивіться обидва відео, виконуючи і записуюючи всі завдання, задані у відео.
3.Виконайте завдання: №979
УКРАЇНСЬКА МОВА. Тема: Вживання дієслів у переносному значенні.
5. Виконайте вправу 20 на фото - випишіть дієслова, вжиті у переносному значенні.
1. Перевірте результати домашнього завдання:
с. 148,
завдання 973
Розв’язання
1) 15 – 5 = 10 (пуч.) — м’яти;
2) 15 + 10 = 25 (пуч.)
Відповідь: 25 пучків кропиви заготовила
бабуся.
Завдання 975
1) 4+8= 12(кг)- разом ;
2)1 • 5=60(кг)
((4 + 8) • 5 = 60 (кг))
Завдання 976
— Назву якої рослини отримали? Що ви
знаєте про спориш?
Спориш (або пташиний горець) — це
трав’яниста рослина. Росте на витоптаних стежках, недоглянутих футбольних полях
та інших не дуже родючих місцях. Пташиний горець може стелитися по землі, або
рости у вигляді невисокого чагарнику. По ньому можна ходити і навіть бігати — стебла
рослини пронизані еластичними волокнами, які не дають гілочкам зламатися. Але,
незважаючи на свою невибагливість, спориш володіє цінними лікувальними
властивостями.
2.Подивіться обидва відео, виконуючи і записуюючи всі завдання, задані у відео.
Фізкультхвилинка
3.Виконайте завдання: №979
— Порівняйте вирази у кожному стовпчику.
Знайдіть значення виразів нижнього рядка, використовуючи значення відповідних
виразів верхнього.
4. Завдання 980 (с. 149)
— Про що розповідається в задачі?
— Що відомо про яблучний сік?
— Що відомо про томатний сік?
— Якою дією взнаємо про кількість банок
яблучного (томатного) соку?
— Якою дією відповімо на питання задачі?
Розв’язання
1-й спосіб
1) 180 : 3 = 60 (бан.) — яблучного соку;
2) 120 : 3 = 40 (бан.) — томатного соку;
3) 60 + 40 = 100 (бан.)
2-й спосіб
1) 180 + 120 = 300 (л) — усього соку;
2) 300 : 3 = 100 (бан.)
— На скільки більше буде банок томатного
соку, ніж яблучного? (60 – 40 = 20 (бан.))
5. Виконайте завдання 981 (с. 149)
Фізкультхвилинка
—Перевірте і запишіть розв’язання різними виразами.
1) (8 + 4) • 2 = 24 (м)
2) 8 • 2 + 4 • 2 = 24 (м)
Відповідь: 24 метри плінтуса витратили.
6. Підсумок уроку
— Що нового дізналися на уроці?
— Як зміниться частка при зміні
дільника?
7. Домашнє завдання
С. 149, завдання 983; 984.
Актуалізація опорних знань
1. Каліграфічна хвилинка
— Відгадайте загадку.
Не краватка він, не комірець,
А шию обіймати звик.
Та не завжди, а лиш тоді,
Коли бувають холоди. (Шарф)
— Запишіть каліграфічно.
Рфаффшфц
Фарби фіранка шарф футбол
2. Граматична арифметика (Усно)
Липа + нота = тварина ... (антилопа).
Том + вата = зброя ... (автомат).
Вода + ринг = фрукти ... (виноград).
Риба + соки = фрукти ... (абрикоси).
3. Подивіться відео і виконайте завдання , дане у відео; щоб виконати ставте відео на паузу:
4. Прочитайте текст. Знайдіть дієслова,
які зв’язані зі словом сонечко. Випишіть їх, поставте питання.
Прокинулося весняне сонечко. Умилося
теплим дощем і пішло гуляти по небу. Бачить: прекрасна земля! Майнуло сонечко
золотим рукавом і засвітилися всюди маленькі жовті вогники — кульбабки.
Сонечко (що зробило?) прокинулося,
умилося, пішло гуляти, майнуло; (що робить?) бачить.
— У якому значенні вжиті дієслова?
Фізкультхвилинка
5. Виконайте вправу 20 на фото - випишіть дієслова, вжиті у переносному значенні.
6. Виконайте вправу 408, с.
164
— Прочитайте текст. Це розповідь чи
опис? Доведіть.
— Відшукайте у тексті дієслова, вжиті в
переносному значенні. Випишіть їх разом з іменниками.
Фізкультхвилинка
7 Складіть з поданих слів речення і
запишіть їх у такому порядку, щоб вийшла зв’язна розповідь. Підкресліть
дієслова, вжиті в переносному значенні.
Весна, по, швидко, землі, крокує.
Гілки, на, бруньках, скоро, тоненьких,
набубнявіють.
Летять, країв, з, птахи, теплих.
Криги, від, звільнилися, ріки.
Неба, з, лагідне, посміхається,
сонце.
Домашнє завдання :вправа 20 на фото:
ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Тема: Несуть птахи весну. Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять". Дмитро Павличко "Птиця".
Домашнє завдання: Виразно читати твори, вивчені на уроці. А також можете подивитися фільм "Гуси-лебеді летять":
Я У СВІТІ. Тема:Навчальний проект "Подорожуємо Україною".
ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Тема: Несуть птахи весну. Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять". Дмитро Павличко "Птиця".
1. Робота над скоромовкою.
Прочитати скоромовку повільно, у нормальному темпі, пришвидшено, швидко.
Зшив торбинку кенгуру
На маленьку дітвору.
У торбинці тій щодня
Носить він кенгуреня.
2. Гра „Віднови слово”
— Читайте слова у стовпчиках, уявляючи на місці риски вказані букви. Удруге читайте слова рядочками.
— Відгадайте загадку.
• Білосніжні, гарні птиці
Дім будують на водиці,
Дуже схожі на гусей,
Обережні до людей! (Лебеді)
Цікаво знати!
Назва цього птаха означає „білий”, що відповідає його символіці, як білого денного світла (сонячний птах). У багатьох народів лебідь — Божественний птах, символ богів; незаплямованої білизни; повноти задоволення бажань; відродження; краси, вірного кохання; вродливої дівчини; щасливого дитинства.
Лебідь у давніх русів — символ вірності, любові до рідної землі.
Стародавній слов'янський фольклор знає прекрасні образи дів-лебедів. Поширеними мотивами було перетворення лебідки-королівни у дівчину-красуню і навпаки.
Давньоруський переказ знає могутню Білу лебідь, що володіла живою водою, молодильними яблуками. Проукраїнська легенда про заснування Києва, окрім Кия, Щека та Хорива, називає ще й сестру їхню, Либідь.
Сьогодні ми почнемо читати уривки з автобіографічної повісті Михайла Стельмаха „Гуси-лебеді летять”.
2. Біографічна довідка
— Михайло Панасович Стельмах народився 24 травня 1912 р. у селі Дяківці Літинського району на Вінниччині в родині незаможного хлібороба.
Перша збірка поезій „Добрий ранок” виходить під редакцією А. Малишка 1941 р.Перебуваючи у лавах Радянської Армії, М. Стельмах зустрів Велику Вітчизняну війну. У 1941 р. отримав важке поранення в голову і спину. Після тривалого лікування — знову на фронті. Списаний медкомісією зі служби в артилерійській частині, працює спеціальним кореспондентом газети „За честь Батьківщини” (Перший Український фронт). Залікувавши друге важке поранення (липень 1944 р.), він повертається до лав захисників Вітчизни і закінчує війну на німецькій землі.
Фізкультхвилинка
4. Подивіться відео
5.Словникова робота
Брама — великі ворота.
Катрага — легка будівля, сторожка.
6. Прочтитайте твір:
7. Дай відповіді на запитання
Чому дід сказав, що лебеді принесли весну і життя?
— Як ви зрозуміли вислови: сонце своїми ключами відімкне землю; місяць кивне головою, а сонце посміхнеться?
— Які образні вислови використовує письменник у тексті? (Хмари розпатлані, обвислі; прокинеться грім у хмарах, а сонце своїми ключами відімкне землю; лебеді принесли нам весну)
— Який твір читали на сьогоднішньому уроці?
— Хто його автор?
— Чого вчить нас автор? До чого закликає?
8.А тепер послухай у виконанні автора Дмитра павличка вірш "Птиця":
А тепер потренуйтеся читати виразно цього вірша:
Домашнє завдання: Виразно читати твори, вивчені на уроці. А також можете подивитися фільм "Гуси-лебеді летять":
Я У СВІТІ. Тема:Навчальний проект "Подорожуємо Україною".
Комментариев нет:
Отправить комментарий