вторник, 14 апреля 2020 г.

Завдання на 14 квітня 2020 р. 3 клас ліцей "Просвіта"ЛМР

Англійська мова

1.Подивіться відео і виконайте завдання.









Now let's have physical jerks.







2. Подивіться наступне відео:










https://www.youtube.com/watch?v=d5pkgALMooc


Домашнє завдання:  Вивчити слова, читати  історію на с.74    Р. В., виконати вправи  А. В. р. 72-73







Літературне читання. Тема: Казка живої природи. Тамара Коломієць "Березень"

           Ми сьогодні продовжимо  дізнаватися про весну, а особливо про
     її перший місяць. Опрацюємо вірш Тамари Коломієць «Березень».
     Ознайомимося із життєвим і творчим шляхом поетеси.
          – Як ви розумієте назву теми уроку? Чи може бути казка в природі?
          – Казка в природі існує і не одна, а варто лише бути уважними і
     спостережливими, щоб її побачити або прочитати на сторінках книги
     Природи. Отож, я вас запрошую до казки природи в місяці…

 1. Фонетична зарядка
— Як капає дощ? (Кап-кап-кап)
— Як гуркоче грім? (Гр-гр-гр)
— Як гуде машина? (Гу-у-у)
— Як дзижчить комарик? (Дз-дз-дз)
— Дмухнімо на кульбабу.

2. Робота над скоромовкою
— Прочитайте скоромовку мовчки; 1) повільно; 
2)весело, з почуттям гумору;
 3)в швидкому темпі, ніби ви біжите до автобуса, а автобус поїхав;
4)  виділяючи голосом дієслова.

Хом’ячок наш захворів —
Хтось холодним напоїв.
Хом’ячкові нудно в ліжку,
Ходить в гості сіра мишка.

— Відгадайте загадку.
- Як його бурульки бачать,
Неодмінно гірко плачуть,
Бо не сам у гості ходить,
А весну до нас приводить. (Який місяць?)


1    3.     Етимологічна хвилинка. 
Березень
   Березень весну починає. А назву свою він отримав від слова береза. Бо саме в цю пору, коли сонечко піднімається вище і починає посилати на землю своє тепле проміння, прокидається від зимового сну береза і починає «плакати». У цю пору починається сокорух білокорих беріз.
   А ще в народі кажуть: «Січень січе, лютий лютує, а в березні всяко буває, він на літо виглядає»
— Назва місяця березня утворилася ще в часи Київської Русі. Цього місяця вирубували ліси, щоб на звільнених ділянках посіяти зернові культури. Переважно це були березові гаї. Вирубані дерева спалювали. Попіл (по-народному золе) використовували як сировину для виготовлення скла, а вугіллям удобрювали ґрунт. Звідси й назва березола, що означає березова зола.

4. Подивіться відео про Тамару Коломієць:




Фізкультхвилинка.



5. А тепер подивіться і послухайте вірш Тамари Коломієць "Березень".


6. А тепер прочитайте с. 162 з підручника,  потренуйтеся читати виразно вірш, дайте відповіді на запитання , які є після вірша  :






Гімнастичеа хвилинка для очей.





7. Прочтайте про готовий літературний аналіз вірша "Березень":
 Тема: поетична розповідь про прихід весни.
Головна думка: радісна зустріч з весною.
Жанр: вірш.

Художні засоби.
Епітети: низькі луги.
Уособлення: «ріка зламала кригу, в берег вдарила з розбігу», «припливла в човні весна», «місяць березень  до неї йде, … каже, розтопив не всі сніги, …залив … луги, повезу», «сідай на всюдихід, … не забризкаєш чобіт, сукні не замочиш», «усміхнулася весна, цвіт взяла, зійшла з човна», «від радості в беріз забриніли краплі сліз».
Метафора: «килим з трав послать до ніг».
Риторичні оклики: «За недогляд не свари! Квітку проліска бери!», «Та й сідай на всюдихід — повезу, де схочеш!».
Повтори (анафора): «без вітрила, без весла».

Кількість строф: шість.
Рими: кригу – з розбігу, весла – весна, неї – алеї, зміг – ніг, сніги – луги, свари – бери, всюдихід – чобіт, схочеш – змочиш, весна – човна, беріз – сліз.
  
Домашнє завдання
Виразно читати вірш (с. 162).


МАТЕМАТИКА. Тема: Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому.

1. Щоб краще зрозуміти тему, подивіться
всі відео:







Гімнастика для очей.






2. А тепер запишіть число: 14 квітня 
Класна робота
3.  Тепер дивіться наступне відео, виконуючи і записуючи завдання в зошит.
(номери завдань у відео такі ж , як і внашому підручнику)






Фізкультхвилинка

4.     Робота над задачею  на с. 146 №964


8 бук. по 5 тр.                                                       
?   
6 бук. по 5 гв.



Розв'язання 
І спосіб
1) 5* 8 = 40(т.) - було у 8 букетах;
2) 5*6 = 30 (г.) - було у 6 букетах;
3) 40+30 = 70( кв.)
1) 8 + 6= 14 (бук.) — всього букетів;
2) 5- 14 = 70 (кв.)
Відповідь: 70 квітів використала квітникарка.

—  Складіть і розв'яжіть обернену задачу.


Зарядка для очей:



5.     Самостійна робота над задачею (с. 146, завдання 965)

1) 80 : 2 = 40 (курс.) — літають самостійно;
2) 80 + 40 = 120 (курс.) — літають; 3)320 -120 = 200 (курс.)
Відповідь: 200 курсантів учаться на тренажерах.
—  Замініть в умові слово «менше» словом «більше». Чи зміниться план розв'язання задачі?


 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 147, завдання 967; 968.
ПРИРОДОЗНАВСТВО.   
Тема: Опорно-рухова система.
Формування постави.                                     
1. Подивіться відео:
2. Прочитайте матеріал підручника на цю тему с. 144-146. Знайдіть у параграфі відповіді, поставлені на с. 146




Зарядка для очей і фізкульт хвилинка


Домашнє завдання: Опрацювати с.147-148.

















Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...