Англійська мова
1.Подивіться відео і виконайте завдання.
Now let's have physical jerks.
2. Подивіться наступне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=d5pkgALMooc
Домашнє завдання: Вивчити слова, читати історію на с.74 Р. В., виконати вправи А. В. р. 72-73
Літературне читання. Тема: Казка живої природи. Тамара Коломієць "Березень"
4. Подивіться відео про Тамару Коломієць:
5. А тепер подивіться і послухайте вірш Тамари Коломієць "Березень".
6. А тепер прочитайте с. 162 з підручника, потренуйтеся читати виразно вірш, дайте відповіді на запитання , які є після вірша :
Гімнастичеа хвилинка для очей.
7. Прочтайте про готовий літературний аналіз вірша "Березень":
Тема: поетична розповідь про прихід весни.
1.Подивіться відео і виконайте завдання.
Now let's have physical jerks.
2. Подивіться наступне відео:
Домашнє завдання: Вивчити слова, читати історію на с.74 Р. В., виконати вправи А. В. р. 72-73
Літературне читання. Тема: Казка живої природи. Тамара Коломієць "Березень"
Ми
сьогодні продовжимо дізнаватися про
весну, а особливо про
її перший
місяць. Опрацюємо вірш Тамари Коломієць «Березень».
Ознайомимося
із життєвим і творчим шляхом поетеси.
– Як ви
розумієте назву теми уроку? Чи може бути казка в природі?
– Казка в
природі існує і не одна, а варто лише бути уважними і
спостережливими,
щоб її побачити або прочитати на сторінках книги
Природи. Отож,
я вас запрошую до казки природи в місяці…
1. Фонетична зарядка
— Як капає дощ? (Кап-кап-кап)
— Як гуркоче грім? (Гр-гр-гр)
— Як гуде машина? (Гу-у-у)
— Як дзижчить комарик? (Дз-дз-дз)
— Дмухнімо на кульбабу.
2. Робота над скоромовкою
— Прочитайте скоромовку мовчки; 1) повільно;
2)весело, з почуттям гумору;
3)в швидкому темпі, ніби ви біжите до
автобуса, а автобус поїхав;
4) виділяючи голосом дієслова.
Хом’ячок наш захворів —
Хтось холодним напоїв.
Хом’ячкові нудно в ліжку,
Ходить в гості сіра мишка.
— Відгадайте загадку.
- Як його бурульки бачать,
Неодмінно гірко плачуть,
Бо не сам у гості ходить,
А весну до нас приводить. (Який місяць?)
1 3. Етимологічна хвилинка.
Березень
Березень весну починає. А назву свою він
отримав від слова береза. Бо саме в
цю пору, коли сонечко піднімається вище і починає посилати на землю своє тепле
проміння, прокидається від зимового сну береза і починає «плакати». У цю пору
починається сокорух білокорих беріз.
А ще в народі кажуть: «Січень січе, лютий
лютує, а в березні всяко буває, він на літо виглядає»
— Назва місяця березня утворилася ще в часи Київської Русі. Цього місяця вирубували ліси, щоб на звільнених ділянках посіяти зернові культури. Переважно це були березові гаї. Вирубані дерева спалювали. Попіл (по-народному золе) використовували як сировину для виготовлення скла, а вугіллям удобрювали ґрунт. Звідси й назва березола, що означає березова зола.
Фізкультхвилинка.
Гімнастичеа хвилинка для очей.
7. Прочтайте про готовий літературний аналіз вірша "Березень":
Тема: поетична розповідь про прихід весни.
Головна думка: радісна зустріч з весною.
Жанр: вірш.
Художні засоби.
Епітети: низькі луги.
Уособлення: «ріка зламала кригу, в берег вдарила з розбігу», «припливла в човні весна», «місяць березень до неї йде, … каже, розтопив не всі сніги, …залив … луги, повезу», «сідай на всюдихід, … не забризкаєш чобіт, сукні не замочиш», «усміхнулася весна, цвіт взяла, зійшла з човна», «від радості в беріз забриніли краплі сліз».
Метафора: «килим з трав послать до ніг».
Риторичні оклики: «За недогляд не свари! Квітку проліска бери!», «Та й сідай на всюдихід — повезу, де схочеш!».
Повтори (анафора): «без вітрила, без весла».
Кількість строф: шість.
Рими: кригу – з розбігу, весла – весна, неї – алеї, зміг – ніг, сніги – луги, свари – бери, всюдихід – чобіт, схочеш – змочиш, весна – човна, беріз – сліз.
Домашнє завдання
Виразно читати вірш (с. 162).
МАТЕМАТИКА. Тема: Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому.
1. Щоб краще зрозуміти тему, подивіться
всі відео:
1. Щоб краще зрозуміти тему, подивіться
всі відео:
Гімнастика для очей.
2. А тепер запишіть число: 14 квітня
Класна робота
3. Тепер дивіться наступне відео, виконуючи і записуючи завдання в зошит.
(номери завдань у відео такі ж , як і внашому підручнику)
Тема: Опорно-рухова система.
Формування постави.
1. Подивіться відео:
2. Прочитайте матеріал підручника на цю тему с. 144-146. Знайдіть у параграфі відповіді, поставлені на с. 146
Зарядка для очей і фізкульт хвилинка
Домашнє завдання: Опрацювати с.147-148.
Комментариев нет:
Отправить комментарий