Доброго дня, мої хороші! Ось і завершується ще один навчальний тиждень!
Дякую, що сумлінно працюєте!
Перш ніж ви почнете виконувати завдання,
хочу нагадати вам, що у цю неділю -10 травня ви маєте не забути привітати своїх мам з Днем матері! Подаруйте їм радість!!!
А ще хочу, щоб ви подивилися відео про свято, яке відзначається 9 травня у нашій країні:
А ще згадайте, діточки, що в нашій країні іде зараз війна. І для тго, щоб ми могли сьогодні вчитися тут у Львові, там на Сході гинуть українські солдати!
ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА. ТЕМА: Воскреслий Христос змінює життя людей.
Літературне читання. Тема: Як співає соловейко?( за Борисом Комаром). Любов Забашта "Дивосвіт, дивосвіт..."
Я У СВІТІ. Тема: Європейський Союз - співтовариство народів Європи.
1) Подивіться відео:
2) Прочитай наступний матеріал підручника:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBdapPDpOvQ61jAgBlzSJ_a02GpNEP9gnRjjeHLGv20KTe2E02lVY-3KPiKKbEoXMSHaAwel98oWmpes64ByEe-ZFfcEY54BHQWvhX-d8zRT-XcgrkqFEC1_0uUtmQFy3fA99spqKaa24/s640/%25D0%2597%25D0%25B0%25D0%25BF%25D0%25B8%25D1%2581%25D0%25B0%25D1%2582%25D0%25B852.PNG)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiChGPBrkfsR6OwXSKyVmFqzCe3uTtefq6YEaSiTcW7e_EKams2f1-SIdclx4_BsSSoeWkZPmr9hqXjTzsNYrZqLoVswyJxgqxwECw5sc9B_otqGFibB-bYwDTpF6XBRtgZYY4hPWs8_Q0/s640/%25D0%2597%25D0%25B0%25D0%25BF%25D0%25B8%25D1%2581%25D0%25B0%25D1%2582%25D0%25B853.PNG)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgO9KEXx2H49Qw_qIYblYYxMTr3qNh0Noch5Z2S8JTod2kl513b5Jm7A-jeUU1Bv-V9-ZFo_xp8dTYj498zOxRyrY5VORNDV-_owLEFXnynKjlPr6CjWwc0ZR6TLvNA7C1pskySp7B6bf4/s640/%25D0%2597%25D0%25B0%25D0%25BF%25D0%25B8%25D1%2581%25D0%25B0%25D1%2582%25D0%25B854.PNG)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjH7NYAE9ReywYS8C3KepI-EwDf5nhigKIBRpboq4z8S3MjGH4bB5bYemE-mo6B9nDTyYlnRbkfs45CxjapiHIMLX8zOyiU_L0i4EQyvSpy5j-Hn8uni7HrEK2QlQWaIFxQ2mJuMwi6F-o/s640/%25D0%2597%25D0%25B0%25D0%25BF%25D0%25B8%25D1%2581%25D0%25B0%25D1%2582%25D0%25B855.PNG)
Домашнє завдання: заповніть відповідні сторінки зошита.
УКРАЇНСЬКА МОВА. Тема: Закріплення знань про дієслово як частину мови. Узагальнення знань учнів.
1) Запишіть число:
Восьме травня
Класна робота
А тепер подивіться відео , щоб повторити матеріал минулого уроку і виконайте завдання, як дається вам у відео:
Фізкультхвилинка
2) Подивіться відео, щоб повторити все, що ми вивчали про дієслово( щоб краще пригадати, перегляньте хоча б 2 рази):
3) А тепер виконайте наступні завдання письмово у зошиті, щоб закріпити все вивчене про дієслово:
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
ЗАРЯДКА ДЛЯ ОЧЕЙ
Нагадую тим, хто забув - початкова форма дієслова - це неозначена форма дієслова. Дієслова неозначеної форми відповідають на питання: Що робити? Що зробити?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ : ПОВТОРИТИ ВСЕ, ЩО ВЧИЛИ ПРО ДІЄСЛОВО, ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОТРОЛЬНОЇ РОБОТИ.
МАТЕМАТИКА. Тема: Ділення з остачею( розгляд прийому обчислення).
Дякую, що сумлінно працюєте!
Перш ніж ви почнете виконувати завдання,
хочу нагадати вам, що у цю неділю -10 травня ви маєте не забути привітати своїх мам з Днем матері! Подаруйте їм радість!!!
А ще хочу, щоб ви подивилися відео про свято, яке відзначається 9 травня у нашій країні:
ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА. ТЕМА: Воскреслий Христос змінює життя людей.
Літературне читання. Тема: Як співає соловейко?( за Борисом Комаром). Любов Забашта "Дивосвіт, дивосвіт..."
Мовленнєва розминка
1. Робота над чистомовкою
Ла-ла-ла — Алла дівчинка мала.
Ли-ли-ли — в гості ми до неї йшли.
Ло-ло-ло — в Алли тісто підійшло.
Ла-ла-ла — пирогів вона спекла.
Ллє-ллє-ллє — чаю Аллочка наллє.
Лі-лі-лі — ось лимони на столі.
Лю-лю-лю — дуже кисле не люблю.
2. Робота над скоромовкою
— Прочитайте скоромовку мовчки; хором
повільно; весело, з почуттям гумору; в швидкому темпі, ніби ви біжите до
автобуса, а автобус поїхав; виділіть голосом дієслова.
Сумно солов’ю у лісі,
Він сидить у нас на стрісі.
Так він солодко співає —
Весну й сонце прославляє!
— Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з
творами про солов’я, про неповторний світ, що нас оточує, про дива в природі.
— Годі й уявити собі травень без
солов’я, його краси! І ночі ті наші весняні тихозорі утратили би весь свій
чар, коли б світло їх тишини, скупаної в блідім сяєві місяця, не мережили
дзвінкі тони солов’їної пісні. Та, мабуть, весна заключила вічнотривалий
договір з маленьким артистом, бо ледве завітає вона до нас, ледве наповніть
новим життям в пробуджену природу, а ось уже і соловей почав свою пісеньку.
Соловей заслуговує на сердечну опіку людей і як артист-співак, і як корисний
птах, бо нищить шкідливих комах. Як непомічено прибув соловей до нас, так і
тихцем одного літнього вечора покинув. В останні дні серпня пускається в
подорож, летить самітно звичайно смерком, відпочиваючи часто, поки аж залине
під погідне небо африканського підсоння.
3. Опрацювання тексту «Як співає
соловейко?» за Борисом Комаром (с. 170)
1) Самостійно прочитайте текст.
— З яким почуттям автор описує солов’я?
Які слова про це свідчать?
2) Словникова робота
Читання стовпчиків слів у парах
Очі
гострий
тільце
чорні
дзьобик
крихітне
язичок
тонкий
— До якої частини мови належать слова
першого стовпчика? другого?
3) Повторне читання тексту учнями
вголос.
4) Аналіз змісту тексту з елементами
вибіркового читання.
— Де сидів соловей? На кого він схожий?
— Як описано зовнішній вигляд солов’я?
— Як він змінювався під час співу?
Прочитайте.
— Які порівняння вжито в тексті?
4. Прочитайте вірш Любові Забашти
«Дивосвіт, дивосвіт...» (с. 170)
— Які почуття передає поетеса у вірші?
— Передайте їх, читаючи вірш.
— Які речення за метою висловлювання
переважають у цьому вірші?
— Де слід зробити найдовшу паузу?
Домашнє завдання
Виразно читати оповідання, вірш (с.
170).
1) Подивіться відео:
2) Прочитай наступний матеріал підручника:
Домашнє завдання: заповніть відповідні сторінки зошита.
УКРАЇНСЬКА МОВА. Тема: Закріплення знань про дієслово як частину мови. Узагальнення знань учнів.
1) Запишіть число:
Восьме травня
Класна робота
А тепер подивіться відео , щоб повторити матеріал минулого уроку і виконайте завдання, як дається вам у відео:
Фізкультхвилинка
2) Подивіться відео, щоб повторити все, що ми вивчали про дієслово( щоб краще пригадати, перегляньте хоча б 2 рази):
3) А тепер виконайте наступні завдання письмово у зошиті, щоб закріпити все вивчене про дієслово:
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
ЗАРЯДКА ДЛЯ ОЧЕЙ
Нагадую тим, хто забув - початкова форма дієслова - це неозначена форма дієслова. Дієслова неозначеної форми відповідають на питання: Що робити? Що зробити?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ : ПОВТОРИТИ ВСЕ, ЩО ВЧИЛИ ПРО ДІЄСЛОВО, ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОТРОЛЬНОЇ РОБОТИ.
МАТЕМАТИКА. Тема: Ділення з остачею( розгляд прийому обчислення).
1. Перевірка домашнього завдання
Завдання 1055
15 : 5 = 3
30 : 6 = 5
45 : 9 = 5
64 : 8 = 8
16 : 5 = 3 (ост. 1)
32 : 6 = 5 (ост. 2) 48 : 9 = 5 (ост. 3)
67 : 8 = 8 (ост. 3)
Завдання 1056
У скільки разів стало більше помідорів у
першому ящику, ніж у другому?
(20 : (12 – 8) = 5 (раз.))
Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу
над діленням з остачею.
2) Запишіть число:
8 травня
Класна робота
Ознайомтеся з пам'яткою ділення з остачею:
3
3)Ознайомтеся з алгоритмом ділення з остачею і виконайте у зошиті завдання на с. 160, №1057
А тепер виконайте письмово №1062
Перевір виконання завдання№1062
40 : 8 = 5 43 : 8 = 5 (ост.3) 47 : 8 = 5(ост.7)
Розвиток математичних знань
1. Робота над задачами (с. 160)
1) Завдання 1058.( усно)
— Поясніть числа задачі.
— Яким є запитання задачі?
— Чи можна відповісти на питання?
— Якою дією?
35 : 8 = 4 (ост. 3)
2) Завдання 1059.(письмово)
Колективне розв’язування задачі. Аналіз
умови задачі, запис скороченої умови.
- Скільки привезли саджанців яблунь і скільки саджанців груш?
- Чи відомо,скільки саджанців посадили діти? А що відомо про це?
- Чи відомо скільки саджанців посадили дорослі?
- Що потрібно знайти у задачі?
План розв'язування:
1) Скільки всього саджанців привезли для посадки?
2) Скільки саджанців посадили діти?
3) Скільки посадили дорослі?
Розв’язання
1) 24 + 8 = 32 (садж.) — привезли
всього;
2) 32 : 4 = 8 (садж.) — посадили діти;
3) 32 – 8 = 24 (садж.)
Відповідь: 24 саджанці посадили дорослі.
3) Завдання 1060 (письмово)
Вивчення змісту задачі.
ПЛАН РОЗВ'ЯЗУВАННЯ:
1) Скільки проїхали автобусом?
2) Скільки кілометрів пройшли туристи
пішки?
Розв’язання
1)240 – 180 = 60 (км) — проїхали
автобусом;
2) 60 : 5 = 12 (км);
Відповідь: 12 кілометрів туристи пройшли
пішки.
2. Розв’язування рівнянь (с. 160,
завдання 1061)
Перевірте розв'язування №1061
1) Завдання 1063 (с. 160).
У гаражі стоїть 30 автомобілів. Вантажні
автомобілі мають по 6 коліс, а легкові — по 4. Скільки яких автомобілів у
гаражі, якщо всього коліс 168? (24 вантажні і 6 легкових. 24 • 6 + 6 • 4 = 168)
Домашнє завдання
С. 160, завдання 1064; 1065.
Комментариев нет:
Отправить комментарий