четверг, 7 мая 2020 г.

Завдання на 8 травня 2020 р.( Частина ІІ) 3 клас ліцей "Просвіта"ЛМР

Доброго дня, мої хороші!  Ось і завершується ще один навчальний тиждень!
Дякую, що сумлінно працюєте! 
Перш ніж ви почнете виконувати завдання,
хочу нагадати вам, що у цю неділю -10 травня ви маєте не забути привітати своїх мам з Днем матері! Подаруйте їм радість!!!
А ще хочу, щоб ви подивилися відео про свято, яке відзначається 9 травня у нашій країні:





А ще згадайте, діточки, що в нашій країні іде зараз війна. І для тго, щоб ми могли сьогодні вчитися тут  у Львові, там на Сході гинуть українські солдати! 

ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА. ТЕМА:  Воскреслий Христос змінює життя людей.







































Літературне читання. Тема: Як співає соловейко?( за Борисом Комаром). Любов Забашта "Дивосвіт, дивосвіт..."

 Мовленнєва розминка
1. Робота над чистомовкою
Ла-ла-ла — Алла дівчинка мала.
Ли-ли-ли — в гості ми до неї йшли.
Ло-ло-ло — в Алли тісто підійшло.
Ла-ла-ла — пирогів вона спекла.
Ллє-ллє-ллє — чаю Аллочка наллє.
Лі-лі-лі — ось лимони на столі.
Лю-лю-лю — дуже кисле не люблю.
2. Робота над скоромовкою
— Прочитайте скоромовку мовчки; хором повільно; весело, з почуттям гумору; в швидкому темпі, ніби ви біжите до автобуса, а автобус поїхав; виділіть голосом дієслова.
Сумно солов’ю у лісі,
Він сидить у нас на стрісі.
Так він солодко співає —
Весну й сонце прославляє!


— Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з творами про солов’я, про неповторний світ, що нас оточує, про дива в природі.

— Годі й уявити собі травень без солов’я, його краси! І ночі ті наші весняні тихозорі утратили би весь свій чар, коли б світло їх тишини, скупаної в блідім сяєві місяця, не мережили дзвінкі тони солов’їної пісні. Та, мабуть, весна заключила вічнотривалий договір з маленьким артистом, бо ледве завітає вона до нас, ледве наповніть новим життям в пробуджену природу, а ось уже і соловей почав свою пісеньку. Соловей заслуговує на сердечну опіку людей і як артист-співак, і як корисний птах, бо нищить шкідливих комах. Як непомічено прибув соловей до нас, так і тихцем одного літнього вечора покинув. В останні дні серпня пускається в подорож, летить самітно звичайно смерком, відпочиваючи часто, поки аж залине під погідне небо африканського підсоння.
3. Опрацювання тексту «Як співає соловейко?» за Борисом Комаром (с. 170)
1)  Самостійно прочитайте текст.





— З яким почуттям автор описує солов’я? Які слова про це свідчать?
2) Словникова робота
Читання стовпчиків слів у парах
Очі                 гострий
тільце             чорні
дзьобик          крихітне
язичок            тонкий
— До якої частини мови належать слова першого стовпчика? другого?
3) Повторне читання тексту учнями вголос.
4) Аналіз змісту тексту з елементами вибіркового читання.
— Де сидів соловей? На кого він схожий?
— Як описано зовнішній вигляд солов’я?
— Як він змінювався під час співу? Прочитайте.
— Які порівняння вжито в тексті?

4. Прочитайте вірш Любові Забашти «Дивосвіт, дивосвіт...» (с. 170)



— Які почуття передає поетеса у вірші?
— Передайте їх, читаючи вірш.

— Які речення за метою висловлювання переважають у цьому вірші?
— Де слід зробити найдовшу паузу?
Домашнє завдання
Виразно читати оповідання, вірш (с. 170).

 Я У СВІТІ. Тема: Європейський Союз - співтовариство народів Європи.
1) Подивіться відео:



2) Прочитай наступний матеріал підручника:













































































Домашнє завдання: заповніть відповідні сторінки зошита.

УКРАЇНСЬКА МОВА. Тема: Закріплення знань про дієслово як частину мови. Узагальнення знань учнів.
1) Запишіть число:
Восьме травня
Класна робота
 А тепер подивіться відео , щоб повторити матеріал минулого уроку і виконайте завдання, як дається вам  у відео:

 Фізкультхвилинка



2)  Подивіться відео, щоб повторити все, що ми вивчали про дієслово( щоб краще пригадати, перегляньте хоча б 2 рази):

3) А тепер виконайте наступні завдання письмово у зошиті, щоб закріпити все вивчене про дієслово:
















































 ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

































ЗАРЯДКА ДЛЯ ОЧЕЙ



















Нагадую тим, хто забув - початкова форма дієслова - це неозначена форма дієслова. Дієслова неозначеної форми відповідають на питання: Що робити? Що зробити?





























  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ : ПОВТОРИТИ ВСЕ, ЩО ВЧИЛИ ПРО ДІЄСЛОВО, ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОТРОЛЬНОЇ РОБОТИ.

МАТЕМАТИКА. Тема: Ділення з остачею( розгляд прийому обчислення).




1. Перевірка домашнього завдання
Завдання 1055
15 : 5 = 3                     30 : 6 = 5                      45 : 9 = 5                    64 : 8 = 8
16 : 5 = 3 (ост. 1)       32 : 6 = 5 (ост. 2)        48 : 9 = 5 (ост. 3)      67 : 8 = 8 (ост. 3)
Завдання 1056
У скільки разів стало більше помідорів у першому ящику, ніж у другому?
(20 : (12 – 8) = 5 (раз.))
Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над діленням з остачею.
2) Запишіть число:
8 травня
Класна робота
Ознайомтеся з пам'яткою ділення з остачею:


3)Ознайомтеся з алгоритмом ділення з остачею і виконайте у зошиті завдання на с. 160, №1057

































А тепер виконайте письмово №1062





























Перевір виконання завдання№1062

40 : 8 = 5  43 : 8 = 5 (ост.3) 47 : 8 = 5(ост.7)

 Розвиток математичних знань
1. Робота над задачами (с. 160)
1) Завдання 1058.( усно)

— Поясніть числа задачі.
— Яким є запитання задачі?
— Чи можна відповісти на питання?
— Якою дією?
                          35 : 8 = 4 (ост. 3)
2) Завдання 1059.(письмово)


Колективне розв’язування задачі. Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.


- Скільки привезли саджанців яблунь і скільки саджанців груш?
- Чи відомо,скільки саджанців посадили діти? А що відомо про це?
- Чи відомо скільки саджанців посадили дорослі?
- Що потрібно знайти у задачі?
План розв'язування:
1) Скільки всього саджанців привезли для посадки?
2) Скільки саджанців посадили діти?
3) Скільки посадили дорослі?

Розв’язання
1) 24 + 8 = 32 (садж.) — привезли всього;
2) 32 : 4 = 8 (садж.) — посадили діти;
3) 32 – 8 = 24 (садж.)
Відповідь: 24 саджанці посадили дорослі.
3) Завдання 1060 (письмово)

Вивчення змісту задачі.










ПЛАН РОЗВ'ЯЗУВАННЯ:
1) Скільки проїхали автобусом?
2) Скільки кілометрів пройшли туристи 
пішки?
Розв’язання
1)240 – 180 = 60 (км) — проїхали автобусом;
2) 60 : 5 = 12 (км);
Відповідь: 12 кілометрів туристи пройшли пішки.
2. Розв’язування рівнянь (с. 160, завдання 1061)
















Перевірте розв'язування №1061



1) Завдання 1063 (с. 160).

У гаражі стоїть 30 автомобілів. Вантажні автомобілі мають по 6 коліс, а легкові — по 4. Скільки яких автомобілів у гаражі, якщо всього коліс 168? (24 вантажні і 6 легкових. 24 • 6 + 6 • 4 = 168)

























Домашнє завдання
С. 160, завдання 1064; 1065.

















































































































































































































































































































Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...