вторник, 5 мая 2020 г.

Завдання на 5 травня 2020 р.( Частина ІІ) 3 клас ліцей "Просвіта"ЛМР

Літературне читання.Тема: В. Сухомлинський "Скільки ж ранків я проспав"
1) Подивіться відео і ознайомтеся з біогрфією письменника:

2) Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського "Скільки ж ранків я проспав":





















3) Дайте відповіді на запитання після оповідання. 
4) Вивчіть визначення що таке оповідання:



Домашнє завдання: Виразно читати оповідання. 

ПРИРОДОЗНАВСТВО. Тема: Органи чуття. Гігієна органів чуття.
1) Подивіться відео:




2) Опрацюйте матеріал підручника:

































Домашнє завдання: опрацювати с.159-162

 МАТЕМАТИКА. Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за величиною його частини. Розв'язування нерівностей.
1) Перевір домашнє завдання:








2) Запишіть число:
5 травня 
Класна робота
 Подивіться відео, виконуючи і записуючи всі завдання, які дані у відео:

Виміряйте  смужки та обчисліть довжину всієї смужки. Результат обчислення перевірте 

вимірюванням. Вимірювати треба в 

міліметрах.

20 · 5 = 100 (мм)

2) Завдання 1038 (с. 156).


Відомо, що відрізок КМ становить  довжини деякого відрізка. Яка довжина цього відрізка? Накресліть його в зошиті.

45 · 3 = 135 мм




— Що означає число 9? (Скільки медалістів у

 випускному класі.)
— Що ще означає число 9? (Величину  учнів у класі.)
— Що означає число  ? (Яку частину учнів становлять медалісти.)
— Що означає знаменник 3? (На скільки рівних

 частин поділили кількість усіх учнів.)

— Що означає чисельник 1? (Скільки таких

 частин взяли.)

— Що треба знайти в цій задачі? (Кількість

 учнів у класі.)

— Як в математиці позначають ціле? (1)

— Що треба знайти в цій задачі? (Треба 

знайти число за величиною його частини.)

— Як знайти число за величиною його

 частини?

Розв’язання

9 · 3 = 27 (учн.)
Відповідь: 27 учнів у випускному класі.


Фізкультхвилинка



— До кожної нерівності доберіть по два

 значення змінної а, щоб нерівність була 

істинною.

20 – 1 > 15; 20 – 2 > 15;

0 · 4 < 36; 3 · 4 < 36;


40 : 8 > 4; 48 : 8 > 4;

2 + 12 < 15; 1 + 12 < 15;


24 : 8 < 6; 24 : 12 < 6;


24 – 20 < 5; 23 – 20 < 5.

5. Самостійна робота над задачею (с. 157, 

завдання 1042)







 Офтальмологічна пауза





1) Завдання 1043 (с. 157).



На столі лежать 4 цілих яблука, 10 половинок 

яблук і 8 чвертей яблук.

Скільки всього яблук лежить на столі?

(4 + 10 :2 + 8 : 4 = 11 яб.)












Англійська мова. Тема:   Lesson 27
З нами ви в безпеці   P.B.  p. 86-87
 1) Ознайомтеся з новими словами:










2) Прослухайте продовження вчорашніх пригод :
3) Прослухайте пояснення і виконайте вправу 1 на с. 86:




Фізкультхвилинка.
4) А тепер вивчатимемо граматику разом з Тегом:
а) Послухайте і разом поспівайте пісеньку про особові займенники, щоб їх пригадати:
б) А тепер послухайте пояснення про об'єктні займенники в англійській мові( вправа, яку треба буде виконати, є на фото після відео):

в) А тепер продовжимо у нашому підручнику на с. 87 Р. В. :


г) А тепер , щоб закріпити вичене.ю прослухайте і проспівайте пісеньку:

Домашнє завдання:  1) прописати і вивчити нові слова; 2) читати виразно історію; 3) Виконати вправи на с.84-85 А. В.

















































































































































































































































































Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...