Літературне читання.Тема: В. Сухомлинський "Скільки ж ранків я проспав"
1) Подивіться відео і ознайомтеся з біогрфією письменника:
2) Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського "Скільки ж ранків я проспав":
3) Дайте відповіді на запитання після оповідання.
4) Вивчіть визначення що таке оповідання:
Домашнє завдання: Виразно читати оповідання.
ПРИРОДОЗНАВСТВО. Тема: Органи чуття. Гігієна органів чуття.
1) Подивіться відео:
2) Опрацюйте матеріал підручника:
Домашнє завдання: опрацювати с.159-162
МАТЕМАТИКА. Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за величиною його частини. Розв'язування нерівностей.
1) Перевір домашнє завдання:
2) Запишіть число:
5 травня
Класна робота
Подивіться відео, виконуючи і записуючи всі завдання, які дані у відео:
Англійська мова. Тема: Lesson 27
2) Прослухайте продовження вчорашніх пригод :
3) Прослухайте пояснення і виконайте вправу 1 на с. 86:
Фізкультхвилинка.
4) А тепер вивчатимемо граматику разом з Тегом:
а) Послухайте і разом поспівайте пісеньку про особові займенники, щоб їх пригадати:
б) А тепер послухайте пояснення про об'єктні займенники в англійській мові( вправа, яку треба буде виконати, є на фото після відео):
в) А тепер продовжимо у нашому підручнику на с. 87 Р. В. :
г) А тепер , щоб закріпити вичене.ю прослухайте і проспівайте пісеньку:
Домашнє завдання: 1) прописати і вивчити нові слова; 2) читати виразно історію; 3) Виконати вправи на с.84-85 А. В.
1) Подивіться відео і ознайомтеся з біогрфією письменника:
2) Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського "Скільки ж ранків я проспав":
3) Дайте відповіді на запитання після оповідання.
4) Вивчіть визначення що таке оповідання:
Домашнє завдання: Виразно читати оповідання.
ПРИРОДОЗНАВСТВО. Тема: Органи чуття. Гігієна органів чуття.
1) Подивіться відео:
2) Опрацюйте матеріал підручника:
Домашнє завдання: опрацювати с.159-162
МАТЕМАТИКА. Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за величиною його частини. Розв'язування нерівностей.
1) Перевір домашнє завдання:
2) Запишіть число:
5 травня
Класна робота
Подивіться відео, виконуючи і записуючи всі завдання, які дані у відео:
Виміряйте
смужки та обчисліть довжину всієї смужки.
Результат обчислення перевірте
вимірюванням. Вимірювати треба в
міліметрах.
20
· 5 = 100 (мм)
2) Завдання 1038 (с. 156).
Відомо,
що відрізок КМ становить довжини
деякого відрізка. Яка довжина цього відрізка? Накресліть його в зошиті.
45
· 3 = 135 мм
—
Що означає число 9? (Скільки медалістів у
випускному класі.)
—
Що ще означає число 9? (Величину учнів у
класі.)
—
Що означає число ? (Яку частину учнів становлять медалісти.)
—
Що означає знаменник 3? (На скільки рівних
частин поділили кількість усіх
учнів.)
—
Що означає чисельник 1? (Скільки таких
частин взяли.)
—
Що треба знайти в цій задачі? (Кількість
учнів у класі.)
—
Як в математиці позначають ціле? (1)
—
Що треба знайти в цій задачі? (Треба
знайти число за величиною його частини.)
—
Як знайти число за величиною його
частини?
Розв’язання
9
· 3 = 27 (учн.)
Відповідь: 27 учнів у
випускному класі.
Фізкультхвилинка
—
До кожної нерівності доберіть по два
значення змінної а, щоб нерівність
була
істинною.
20
– 1 > 15; 20 – 2 > 15;
0
· 4 < 36; 3 · 4 < 36;
40
: 8 > 4; 48 : 8 > 4;
2
+ 12 < 15; 1 + 12 < 15;
24
: 8 < 6; 24 : 12 < 6;
24
– 20 < 5; 23 – 20 < 5.
5. Самостійна робота над задачею (с. 157,
завдання 1042)
Офтальмологічна пауза
1)
Завдання 1043 (с. 157).
На
столі лежать 4 цілих яблука, 10 половинок
яблук і 8 чвертей яблук.
Скільки
всього яблук лежить на столі?
(4 + 10 :2 + 8 : 4 = 11 яб.)
Англійська мова. Тема: Lesson 27
З нами
ви в безпеці P.B. p. 86-87
1) Ознайомтеся з новими словами:
а) Послухайте і разом поспівайте пісеньку про особові займенники, щоб їх пригадати:
в) А тепер продовжимо у нашому підручнику на с. 87 Р. В. :
г) А тепер , щоб закріпити вичене.ю прослухайте і проспівайте пісеньку:
Домашнє завдання: 1) прописати і вивчити нові слова; 2) читати виразно історію; 3) Виконати вправи на с.84-85 А. В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий