Доброго дня, дорогі діточки! Вітаю вас у новому нвчальному тижні останнього місяця весни - ТРАВНЯ! Дуже вас усіх люблю і бажаю гарного дня!
Пропоную вам перед тим, як почати навчатися переглянути відео!
Трудове навчання: Виготовлення вітальної листівки для мами на День матері!
Дуже вас прошу, дорогі діточки, обов'язково виконайте це завдання! і пришліть мені фотозвіт!
Подивіться відео виготовлення листівки і зробіть самі:
А ще, хто бажає, може зробити своїми руками ще такий подарунок для мами:
Основи здоров'я. Тема:Доброзичливість і здоров'я людини. Профілактика емоційного перенпруження. Способи самозаспокоєння.
1) Прочитайте наступний матеріал підручника:
Домашнє завдання: Зробити колаж на тему
" Що приносить мені радість"
Що таке колаж і як його робити подивіться відео( але можна просто без рамки, або рамочку наклеїти навколо з паперу):
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Тема: Краса землі і праці. За Юрієм Смоличем " Квітує земля!"
1) Прочитай :
2) Дай відповіді на запитання.
Домашнє завдання: Виразно читати "Квітує земля".
МАТЕМАТИКА. Тема:Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.
1). Перевірте домашнє завдання.
2) Запишіть число:
4 травня
Класна робота
Виконайте завдання на с. 155, №1026
Фізкультхвилинка:
Перевірте правильність виконання:
3) Подивіться відеопояснення ділення трицифрового числа на двоцифрове і виконайте завдання, яке дане у тому відео:
4) Виконайте завдання на с.
155, № 1027
Фізкультхвилинка.
5)
6)Робота над задачею (усно) (с. 155, завдання
1029)
8) Самостійно виконайте №1033
Пропоную вам перед тим, як почати навчатися переглянути відео!
А тепер хочу поділитися з вами, дорогі дітки, своєю радістю на мєму городі на підвіконні є вже перший урожай!
Українська мова: Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: Вітаємо маму зі святом! Складаємо привітання!
1) У з вичайному зошиті з української мови запишіть число:
Четверте травня
Класна робота
2) Виконайте по порядку всі наступні завдання:
Дуже вас прошу, дорогі діточки, обов'язково виконайте це завдання! і пришліть мені фотозвіт!
Подивіться відео виготовлення листівки і зробіть самі:
1) Прочитайте наступний матеріал підручника:
Домашнє завдання: Зробити колаж на тему
" Що приносить мені радість"
Що таке колаж і як його робити подивіться відео( але можна просто без рамки, або рамочку наклеїти навколо з паперу):
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Тема: Краса землі і праці. За Юрієм Смоличем " Квітує земля!"
1) Прочитай :
2) Дай відповіді на запитання.
Домашнє завдання: Виразно читати "Квітує земля".
МАТЕМАТИКА. Тема:Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.
1). Перевірте домашнє завдання.
2) Запишіть число:
4 травня
Класна робота
Виконайте завдання на с. 155, №1026
Перевірте правильність виконання:
72
: 12 = 6 90 : 15 = 6 84 : 14 = 6 78 : 13 = 6
3) Подивіться відеопояснення ділення трицифрового числа на двоцифрове і виконайте завдання, яке дане у тому відео:
Фізкультхвилинка.
5)
6)Робота над задачею (усно) (с. 155, завдання
1029)
—
Що означає число 25? (Продуктивність
праці стригаля ножицями.)
—
Що означає число 150? (Продуктивність
праці стригаля електричною машинкою.)
—
Що потрібно дізнатися в задачі? (У скільки
разів підвищується продуктивність
праці
стригаля, коли він працює електричною
машинкою?)
—
Ми можемо відразу відповісти на це
питання? (Так)
—
Як дізнатися, у скільки одне число більше за
інше? (Потрібно більше число
поділити на
менше число.)
Розв’язання
1)
4 · 13 = 52 (м) — витратили тканини на 13
халатів;
2)
76 – 52 = 24 (м) — витратили на сукні;
3)
24 : 3 = 8 (суконь)
Відповідь: 8 суконь
пошили.
6) Виконайте наступне завдання:
Ігор,
Петро і Сашко ловили рибу. Кожний з них спіймав або йоржів, або піскарів, або
окунів. Хто з них спіймав яких рибин, якщо відомо, що:
·
Колючі плавці є в окунів та йоржів, а в
піскарів немає.
·
Ігор не спіймав жодної риби з колючими
плавцями.
·
Петро спіймав на 2 окуні більше, ніж
упіймав рибин Ігор.
Скільки рибин спіймав кожний хлопчик, якщо Ігор спіймав 3
рибини, а всього рибин було менше 10?
Розв’язання.
Відомо, що Ігор не спіймав жодної риби з колючими плавцями, отже, він спіймав
лише піскарів. З третьої умови зрозуміло, що Петро
наловив окунів. Тому Сашко спіймав лише йоржів.
Відомо,
що Ігор спіймав 3 рибини — 3 піскарі. Петро спіймав на 2 окуні більше, ніж
упіймав рибин Ігор: 3 + 2 = 5 окунів упіймав Петро.
Маємо,
що Петро і Ігор разом упіймали 5 + 3 = 8 рибин. Отже, три хлопчики спіймали
більше, ніж 8 рибин, але менше за 10. Тобто три хлопчики спіймали 9 рибин.
Значить, Сашко спіймав 1 йоржа.
8) Самостійно виконайте №1033
С.
156, завдання 1034; 1035.
АНГЛІЙСЬКА МОВА.
Тема:Правила та обов’язки. P.B. p.84-85
1) Ознайомтеся з новими словами:
Тема:Правила та обов’язки. P.B. p.84-85
1) Ознайомтеся з новими словами:
2) Послухайте історію:
3) А тепер будемо вивчати граматику разом з Тегом:
4) Виконайте праву 3 на с. 85, подивившись перед тим наступне відео:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 1) прописати і вивчити нові слова; 2) виразно читати історію на с. 84; 3) Виконати вправи на с.82-83 А. В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий