Природознавство. Тема: Здоровий спосіб життя.
1) Прочитайте наступний матеріал з підручника:



2) Подивіться відео :
АНГЛІЙСЬКА МОВА. Тема: Історія
Селлі
1)Подивіться відео і постарайтеся зрозуміти, про що розповідається в історії Селі:
1) Прочитайте наступний матеріал з підручника:
2) Подивіться відео :
Домашнє завдання: опрацювати с.165-167.
МАТЕМАТИКА. Тема: Ділення з остачею. Властивість остачі.
1)Перевірте домашнє завдання:
2) Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу
над діленням з остачею.
Запишіть число:
12 травня
Класна робота
3) Подивіться відео і виконайте завдання, записавши у зошит. При потребі ставте відео на паузу.
4) с. 161, завдання 1068
Фізкультхвилинка
4) с. 161, завдання 1068
Яка найбільша остача може бути при
діленні на 7; на 9?
Висновок: При діленні остача завжди
менша за дільник. Від цього моменту, виконавши ділення з остачею, учні
перевіряють, чи отримана остача є меншою за дільник. Якщо остача більша за
дільник, то ділення можна продовжити.
Висновок. Кількість остач (з нулем)
дорівнює дільнику. Отже, при діленні на 5 можуть бути п’ять остач: 0; 1; 2; 3;
4; при діленні на 7 — 0; 2; 3; 4; 5; 6.
Домашнє завдання
С. 162, завдання 1073; 1074
« Наш
чудовий світ» P.B. p. 90-91
1)Подивіться відео і постарайтеся зрозуміти, про що розповідається в історії Селі:
2) А тепер ознайомтеся з новими словами:
3)Послухайте переклад історії:
4) Виконайте вправи:
Домашнє завдання: вивчити прописати і вивчити нові слова, читати історію Селі, виконати вправи на с. 88-89 А. В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий