Тема: Розвиток пам'яті та уваги.
1. Подумайте над такими питаннями:
— Чи легко вам учитися?
— Чи залежить навчання від здоров’я?
— Чи впливає навчання на здоров’я?
— Задля чого потрібно вчитися і чи потрібно це взагалі?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як розвивати пам’ять та увагу.
2. Попрацюйте з підручником:
с. 125-128
— Розгляньте малюнки на с. 125.
Яка справа для кожного учня є найголовнішою?
— Для чого потрібно вчитися?
— Від чого залежить успішність навчання?
— Що треба робити, щоб добре вчитися?
— Розгляньте малюнки на с. 126.
Якою буває пам’ять?
— Як можна тренувати пам’ять?
Фізкультхвилинка
3. Робота над приказками
— Дитинчата багатьох тварин народжуються маленькими копіями дорослих. Вони вже вміють ходити, плавати, літати і добувати собі їжу. Люди — найрозумніші істоти на Землі, але їхні діти народжуються безпомічними і не здатними до самостійного життя. Однак у процесі навчання вони засвоюють досвід не лише своїх батьків, а й минулих поколінь людства.
У народі кажуть: «Вік живи — вік учись». Ця приказка є особливо актуальною у наш час, коли у світі щодня з’являється безліч нової інформації. Тому сучасній людині необхідно вчитися впродовж усього життя.
— Як ви розумієте прислів’я та приказки?
• Наука в ліс не веде, а з лісу виводить.
• Вчений іде, а неук слідом спотикається.
• Де більше науки, там менше муки.
• Здобудеш освіту — побачиш більше світу.
• Знання злодій не вкраде, в огні не згорить і у воді не втоне.
• За дурною головою ноги бідні.
2. Вправа «Мікрофон»
— По черзі продовжіть речення: «Я вчуся для...»
Запам’ятайте! Сучасній людині необхідно вчитися впродовж усього життя.
— Мозок людини — ідеальний інструмент для навчання. Він здатний обробляти величезну кількість інформації і запам’ятовувати практично все, що цікавить людину. Але в школі доводиться вчити не тільки те, що цікаво, а й те, що потрібно знати дітям вашого віку.
— Назвіть умови, необхідні для успішного навчання.
Запам’ятайте! Добра пам’ять і увага допомагають у навчанні.
4) Робота з дидактичним матеріалом (додаток)
Скільки мавпочок і скільки папуг заховались у джунглях?
Подивіться відео:
Домашнє завдання: Заповніть сторіночку в робочому зошиті до цієї теми.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Дієслова, що ознчають завершену і незавершену дію.
1. Подивіться відео:
Фізкультхвилинка для очей.
2. Прочитайте наступне:
3. Запишіть число
Двадцять сьоме квітня
Класна робота
Виконайте усно вправу:
— Прочитайте текст. Про що в ньому йдеться?
— Назвіть дієслова. Поставте до них питання. Яку дію означають ці дієслова: завершену чи незавершену (таку, що ще тривала)?
— Перебудуйте текст, замінивши в ньому дієслова такими, що відповідають на питання що зробили?. Як змінився текст?
4. Прочитайте вправу:
— Випишіть з тексту виділені слова в
такій послідовності: спочатку ті, що означають завершену дію, а потім — ті, що
означають незавершену дію.
Фізкультхилинка
5. Поміркуймо!(усно) (вправа 429, с. 171)
6. Письмово виконайте:
Домашнє завдання: 1) вивчити правило:
2) виконати вправу:
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Тема: Читання
з Трампетом
«
Тиждень у Нью Йорку» P.B. p. 101
Домашнє завдання: вивчитити і прописати нові слова, читати текст, виконати вправу 2 на с. 101 Р.В.
( записати в зошит)
Трудове навчання: Виготовлення об'ємної іграшки.
Подивіться відео і зробіть свою іграшку. Вишліть фото іграшки мені на вайбер.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема: Микола Сингаївський " Волошкове поле", " Я люблю свою синицю".
1. Послухайте пісню на слова Миколи Сингаївського "Волошкове поле":
2. А тепер самостійно прочитайте наступне і дайте відповіді на запитання:
Домашнє завдання: Виразно читати вірші, скинути звуковий запис виразного читання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий