среда, 18 марта 2020 г.

Задання на 18 березня 2020 р. 3 клас

Українська мова.
 Тема: Спостереження за вживанням прикметників у загадках.

1. Перш ніж розпочати працювати над новою темою, трохи потренуйте пам'ять - дайте усно відповіді на наступні питання( якщо щось не зможете пригадати , то полистайте підручник і знайдіть там відповідь на питання):
1. Що називається іменником?
2. Які іменники пишуться з великої літери, а які з малої?
3. Продовжіть твердження:
    -іменники, що відповідають на питання хто? – це …   ;
    -іменники, що відповідають на питання що? – це …    .
4. Як змінюються іменники?
5. Іменник має роди. Назвіть їх.
6. Яким членом речення найчастіше виступає іменник?
7. Що таке прикметник?
8. З якою частиною мови звязані прикметники в реченні?

2.   Тепер виконай наступне завдання: 1)Прочитай текст. 2) Відредагуй його( тобто заміни прикметники, які повторюються, словами з довідки) і запиши у зошит!
  Повіяв теплий вітер. Світить тепле сонечко. День став по-весняному теплим. Повертаються з теплих країв перелітні птахи.
Слова для довідки: лагідний, весняний, ласкавий, гарний, приємний, легенький, далекий.
3.    Творчий самодиктант   “Впізнай предмет”(Прочитай і запиши в зошит відгадки через кому).

* Нова, цікава, бібліотечна, яскрава - …          
* Весняний, сонячний, теплий, лагідний -…     
* Біле, солодке, вершкове, холодне - …              
* Білий, холодний, іскристий, пухкий - …          
* Швидкий, боязкий, довговухий, куцохвостий - …    
 4. А тепер прочитай і відгадай усно загадки:

а) Я маленький, я вухатий,
     попелястий, волохатий.
     Я стрибаю, я тікаю,
     дуже куций хвостик маю.    

б) Гей, що то за коні
    стоять на припоні:
    зелені, лобасті,
    довгасті, голчасті,
    нічого не возять,
    а солі просять.           

в) У травах сестри луговії,
     золотенькі очі, біленькі вії.    

г) Срібні спиці, срібні роги –
    друг надійний для дороги.    

д) Гостроносий і малий,
     сірий, тихий і не злий.
     Вдень ховається. Вночі
     йде шукать собі харчі.      
5. А тепер у зошит випиши усі прикметники, які є у загадках. Подумай над таким питанням: " Чи змогли б ми скласти загадки, якби не використовували прикметники?"   

6. А тепер виконай наступне задання:




Математика.
Тема: Множення виду 320 * 3 .    Задачі,  пов'язані з одиничною нормою.

1) Усно розв'яжи № 862. 

2) Сьогодні ми будемо з вами вчитися множити круглі трицифрові числа на одноцифрові.
Для того ми знову будемо використовувати правило, за яким ми розкладаємо число на розрядні доданки і кожен доданок перемножуємо на одноцифрове число. Ось приклад правильного запису прикладу: 

320 * 3 = (300 + 20) * 3 = 300 * 3 + 20 * 3 = 900 + 60 =960.
 За цим зразком виконайте № 864
 А також і ще такі:

310 * 7      120 * 8     260 * 3

3)   А тепер розв'яжемо задачу № 865 

План розв'язування
1) Знаходимо скільки потрібно солі двом коровам на один день.
2) Знаходимо скількт потрібно солі 2 коровам на тиждень - тобото на 7 днів.
 Цю задачу можна розв'язати і другим способом.

1) Знаходимо скільки потрібно солі 1 корові на тиждень - тобто на 7 днів.
2) Знаходимо скільки потрібно 2 коровам на 7 днів.

4) Тепер виконуємо № 866. Складаємо і розв'язуємо задачу подібну до №865.
5) Далі розв'язуємо № 869, 870.

Англійська мова.

Виконайте наступне завдання: оберіть одну із відповідей і запишіть речення у зошит.














Далі завдання з англійської мови . Р. В. р.64,65 Вивчаємо числівники 10, 20, 30, 40, 50,60, 70, 80, 90, 100. Вчимося читати і розуміти, і перекладати текст.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...