Українська мова.
Тема: Спостереження за вживанням прикметників у загадках.
1. Перш ніж розпочати працювати над новою темою, трохи потренуйте пам'ять - дайте усно відповіді на наступні питання( якщо щось не зможете пригадати , то полистайте підручник і знайдіть там відповідь на питання):
4. А тепер прочитай і відгадай усно загадки:
Тема: Спостереження за вживанням прикметників у загадках.
1. Перш ніж розпочати працювати над новою темою, трохи потренуйте пам'ять - дайте усно відповіді на наступні питання( якщо щось не зможете пригадати , то полистайте підручник і знайдіть там відповідь на питання):
1. Що
називається іменником?
2. Які
іменники пишуться з великої літери, а які з малої?
3. Продовжіть твердження:
-іменники, що відповідають на питання хто? – це
… ;
-іменники, що відповідають на питання що? – це
… .
4. Як
змінюються іменники?
5. Іменник має
роди. Назвіть їх.
6. Яким членом
речення найчастіше виступає іменник?
7. Що таке
прикметник?
8. З якою
частиною мови зв’язані прикметники в
реченні?
2. Тепер виконай наступне завдання: 1)Прочитай текст. 2) Відредагуй його( тобто заміни прикметники, які повторюються, словами з довідки) і запиши у зошит!
Повіяв теплий вітер. Світить тепле
сонечко. День став по-весняному теплим. Повертаються з теплих країв перелітні птахи.
Слова для довідки: лагідний,
весняний, ласкавий, гарний, приємний, легенький, далекий.
3. Творчий самодиктант “Впізнай предмет”(Прочитай і запиши в зошит відгадки через кому).
* Нова,
цікава, бібліотечна, яскрава - …
* Весняний, сонячний, теплий, лагідний -…
* Біле, солодке, вершкове, холодне - …
* Білий, холодний, іскристий, пухкий - …
* Швидкий, боязкий, довговухий, куцохвостий - …
а) Я маленький, я вухатий,
попелястий, волохатий.
Я
стрибаю, я тікаю,
дуже
куций хвостик маю.
б) Гей, що то за коні
стоять
на припоні:
зелені,
лобасті,
довгасті, голчасті,
нічого
не возять,
а солі
просять.
в) У травах сестри луговії,
золотенькі очі, біленькі вії.
г) Срібні спиці, срібні роги –
друг
надійний для дороги.
д) Гостроносий і малий,
сірий,
тихий і не злий.
Вдень
ховається. Вночі
йде
шукать собі харчі.
5. А тепер у зошит випиши усі прикметники, які є у загадках. Подумай над таким питанням: " Чи змогли б ми скласти загадки, якби не використовували прикметники?"
6. А тепер виконай наступне задання:
Математика.
Тема: Множення виду 320 * 3 . Задачі, пов'язані з одиничною нормою.
1) Усно розв'яжи № 862.
2) Сьогодні ми будемо з вами вчитися множити круглі трицифрові числа на одноцифрові.
Для того ми знову будемо використовувати правило, за яким ми розкладаємо число на розрядні доданки і кожен доданок перемножуємо на одноцифрове число. Ось приклад правильного запису прикладу:
320 * 3 = (300 + 20) * 3 = 300 * 3 + 20 * 3 = 900 + 60 =960.
За цим зразком виконайте № 864
А також і ще такі:
310 * 7 120 * 8 260 * 3
3) А тепер розв'яжемо задачу № 865
План розв'язування
1) Знаходимо скільки потрібно солі двом коровам на один день.
2) Знаходимо скількт потрібно солі 2 коровам на тиждень - тобото на 7 днів.
Цю задачу можна розв'язати і другим способом.
1) Знаходимо скільки потрібно солі 1 корові на тиждень - тобто на 7 днів.
2) Знаходимо скільки потрібно 2 коровам на 7 днів.
4) Тепер виконуємо № 866. Складаємо і розв'язуємо задачу подібну до №865.
5) Далі розв'язуємо № 869, 870.
Англійська мова.
Виконайте наступне завдання: оберіть одну із відповідей і запишіть речення у зошит.
Далі завдання з англійської мови . Р. В. р.64,65 Вивчаємо числівники 10, 20, 30, 40, 50,60, 70, 80, 90, 100. Вчимося читати і розуміти, і перекладати текст.
Комментариев нет:
Отправить комментарий