вторник, 31 марта 2020 г.

Завдання на 1 квітня 2020 р. 3 клас ліцей "Просвіта"ЛМР

Українська мова. 

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання розповіді з елементами опису

Мета. Вчити спостерігати і бачити красу навколишньої природи, розповідати про птахів, описуючи їх зовнішній вигляд, послідовно формувати думки і поєднувати їх у зв’язному мовленні, збагачувати словниковий запас, розвивати образне мислення, уяву, фантазію; виховувати любов і бережне ставлення до природи.
Бесіда.
— Що таке текст?

— Які є тексти? 


Спробуйте визначити тип кожного з наведених текстів.

• Прийшла холодна зима. Голодно пташкам взимку. Сергійко і Надійка зробили годівничку. Почепили її на дереві, насипали зерна, трохи хліба, насіння соняшника. До годівнички прилетіло багато птахів. Синички, горобчики, снігурі жадібно клювали корм і дякували своїм друзям за допомогу.
Це текст_____________ .

• Птахи — окраса природи. Кожен полюбляє милуватися ними та слухати їхні мелодійні співи.
До того ж вони ще й добрі помічники людини у збереженні врожаю. Птахи харчуються комахами та гусеницями, які шкодять посівам на полях. Дятла недаремно називають лісовим лікарем, бо він з’їдає паразитів, які псують дерева.
І взагалі я вважаю, що в кожної живої істоти є важлива роль у природі, а в людини є можливість дбати про них.
Це текст____________ .

• Синичка сиділа на тонесенькій гілочці, що схилилася від її ваги. Була трішки схожа на горобчика, лише тільце трішки витягнуте, пір’ячко яскравими барвами переливалося на сонці. Оченята чорні, жваві. Як співала, злегка пишалася собою, трішки підняла крильця, широко відкрила тонкий дзьобик, у якому, ніби сердечко в дзвонику, бився гострий язичок. І все її крихітне тільце тремтіло й здригалося.

Це текст____________ .

— Сьогодні на уроці ми вчитимемося розповідати про наших пернатих друзів, описуючи їх зовнішній вигляд, голос, поведінку.
IV. Робота з мовним матеріалом.
1. Відгадування загадок про птахів.
* * *
Привітала нас піснями із весною
і живе з нами під стріхою одною.

* * *
Сам вечірньої години
заховався в кущ калини
та на дуду голосну
грає пісню чарівну.


* * *
Довгі ноги, довгий ніс.
Прилетів — обід приніс:
смачних жабеняток
для своїх маляток.

* * *
Уночі гуляє,
а вдень спочиває,
має круглі очі,
бачить серед ночі.


* * *
Маленький хлопчик у сірій свитинці
по дворах стрибає, крихти збирає.

* * *
Ось хатина, в ній — співак.
Як цю пташку звати?..


* * *
Стрекотуха білобока.
Звуть усі її ...

* * *
З дерева лунає звук.
Хто там стукає: тук-тук?
2. Огляд виставки ілюстрацій птахів. Слухання  співу пташок.




— Чим приваблюють нас пернаті друзі?

3. Поетична хвилинка.
Горобець із білою бородою
Розбігайтесь, людоньки, хто кудою!
Горобець із білою бородою!
Що за диво дивнеє? На віку
вперше бачу бороду отаку.
Може, він старійшина чи мудрець?
Може, він заслужений горобець?
Ні, несе у дзьобику він пір’їнку,
пригодиться діточкам на перинку.
Ліна Костенко
Як журавель збирав щавель
На болоті журавель
цілий день збирав щавель.
Назбирав собі на борщ,
та якраз вперіщив дощ.
І щавель знесла водиця, —
без борщу лишилась птиця.
З того часу журавель
сировим жує щавель.
Михайло Стельмах
4. Вправляння у вимові скоромовок.
* * *
Летів горобець
через безверхий хлівець.
Ніс четверик гороху
без червотоку,
без червоточини,
без прочервоточини.
* * *
Сів шпак на шпаківню,
заспівав шпак півню:
— Ти не вмієш так, як я.
Так, як ти, не вмію я.
* * *
Хитру сороку спіймати морока,
а на сорок сорок — сорок морок.
* * *
Летіла лелека, заклекотала до лелеченят.
5. Які прислів’я та прикмети про птахів вам відомі?
• Де багато пташок, там нема комашок.
• Ластівка день починає, а соловей кінчає.
• Пташка красна пір’ям, а людина — знанням.
• Сова кричить — холод накликає.
• Зозуля закувала — мороз одігнала.

6. Творче завдання.
Кольорові пташки
Червоні снігурі
стрибають по дворі.
В задумі чорний крук
присів на білий сук.
Синиці голубі
співають на вербі.
На зиму омелюх
пошив рудий кожух.
А горобець-дивак
вдягнув зелений фрак...
Зелений — то й дарма!
Бо сірих фарб нема.
Володимир Лучук
— Які пташки згадуються у вірші? В які кольори їх «одягнув» поет?
Випишіть з вірша назви птахів разом із прикметниками, які їх описують.
9. Мовна вправа.
— Послухайте текст-розповідь. Доповніть його елементами опису.
Першим у нас починають весну граки.. Ще повсюди лежить сніг, а вони вже жвавливо походжають по дорозі — ...
Цілий день вони шумлять, гілочки для гнізд ламають. Старі гнізда ремонтують, нові будують. Поспішають граки — час виводити пташенят.
(Блискучо-чорні, з фіолетовим відблиском, білоносі, із загостреним дзьобом.)
Фізкультхвилинка.





10. Робота в зошиті.
Завдання 1. Прочитати текст. Визначити його тип.
Снігурі прилітають до нас із півночі з першим снігом . Їх науковці називають « птахами – мігрантами  » , тому що вони живуть в нашій місцевості лише в зимову пору року . Снігур – красивий , спокійний , малорухомий птах . Голова , крила , хвіст у нього чорні , а груди червоні . Снігурів можна побачити взимку на хвойних деревах з шишками , на горобині , ясені , клені . Весною снігурі відлітають назад на північ , але останнім часом влітку часто зустрічають в Карпатах . 


Завдання 2. Розглянути малюнок 



Завдання 3. З’єднати відповідні слова і запиши словосполучення.
Голівка                       чорний
дзьоб                         сіро-блакитна
спинка                        коротенький, товстий
хвіст                            червоні

Завдання 4.Складіть і запишіть коротенький  текст-опис снігура.
V. Підсумок уроку.
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Про яких ще птахів вам хотілося б розповісти?
Англійська мова Контрольна робота

1.Повтори правила, подивившись відео:




2. А тепер виконай завдання контрольної роботи.









Математика. Тема: Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове: 72:3 50:2 112:7

1. Подивіться відео. Під час пререгляду виконуйте завдання, які там даються.
2. А тепер обчисліть вирази у №900, 904

3. А тепер розв'яжіть задачу №902
Дом.завд. №906, 907

Інформатика. Тема:  Істинне або хибне








































































































































Музика  Тема « Одночастинна форма музики»

1. Прочитайте матеріал підручника з цієї теми.

2. Перегляньте відео.




































































































































































































































































































































Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС ЛІЦЕЙ "ПРОСВІТА" ЛМР 17.04.2023

  ЯДС Я У ЗООПАРКУ ПОДИВІТЬСЯ ВІДЕОУРОК І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BBpn-Culuww&t=795s&ab_channel=%D0%92%D...